|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Har kjøpt inn bleier så kommer til å prøve å få de med. Men ikke for alt i verden. Vi må ha med 7 pakker med MME også. Og den må vi ha med for det er Nutrimigen. Spørs om flybagen vår har plass til bleier sammen med vognen den er nemlig laget for vognen vår og skal være akkurat passe. Men det finnes jo andre butikker enn den på Sunwing. Vi tenker å se oss om etter et supermarked i nærheten. Sunwing er jo som å handle på bensinstasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Vi reiste med 4 mnd baby i 2008. Hadde med svært lite. Nå skulle det være vaskemaskin i huset, det var det ikke. Dermed savnet jeg rene pledd. Babyen var for det meste under tak på terrassen. På stedet kostet 18 bleier 8 euro.
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?
Om du skal til Alcudia finnes der mange andre butikker. Bla Spar, Lidl og Carrefour. Vi handler minimalt på Sunwing- butikken, det er jo minst dobbelt så dyrt der.
![]() |
#4 |
Øyboer
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Det jeg regnet med. Det er jo en by. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan man egentlig gjøre med en baby i Syden?Vi kom hjem fra Kypros nå, og jeg var veldig glad for solskjermen til vogna. I tillegg ville jeg hatt en halvtelt eller noe som babyen kan ligge inni eller under, vi brukte palmene!
![]() |
|
|