Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Fellesdusjar er brot på menneskerettane"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-12, 09:05   #1
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Fellesdusjar er brot på menneskerettane"

Problemet er ikke fellesdusjer, problemet er holdningene blant elevene. Det får vi i hvert fall ikke bukt med ved å bruke milliarder på å bygge om alle skolene og svømmehallene her til lands.

Gammel 07-06-12, 10:27   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Problemet er ikke fellesdusjer, problemet er holdningene blant elevene. Det får vi i hvert fall ikke bukt med ved å bruke milliarder på å bygge om alle skolene og svømmehallene her til lands.

Nemlig. Symptombehandling.

Gammel 07-06-12, 10:39   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Kunne ikke vært mer enig.

Jeg blir oppriktig trist når jeg på mitt lokale treningssenter ser tenåringsjenter som skifter bh under genseren. Det ser skrekkelig upraktisk ut og de hadde gjort det på under halve tida hvis de bare hadde tatt av seg genseren. Det er flotte jenter også, som ikke har noen som helst grunn til å skjule kroppen sin. Jeg håper inderlig at jeg klarer å oppdra min egen datter til å ikke være så redd for å vise frem kroppen sin, men innser at min holdning til det hele sannsynligvis har skremmende lite å si.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:05.