Sv: Hva gjør du med håret ditt, og hva er ditt beste hårtips?
Opprinnelig lagt inn av apan, her.
Jeg har hatet håret den andre dagen hele tiden, det virker fett og er ekkelt. Nå har jeg funnet ut at jeg ikke gidder mer, jeg vasker det hver morgen og lar det stå til. Da holder det seg fint den dagen, og så får jeg heller klippe meg kort hvis det blir så slitt.
sånn er jeg og. Jeg kan til nød la være å vaske håret en dag om jeg vet jeg bare skal være hjemme.
Jeg har langt, tykt hår og etter siste svangerskap har jeg fått mange krøller!
Jeg liker håret mitt første dagen, da er krøllene fine. Dag 2 er krøllene utdratt og det er bare rart hele håret syns jeg.
Har rettet det flere ganger, men da blir håret så kompakt at svetten renner bak i nakken på meg, så det orker jeg iallefall ikke. Er veldig glad i mine nyervervede krøller men de holder for kort tid!
Jeg er inne i ett balsamprosjekt for tiden, vasker håret kun med balsam. Har vel gjort det i snart 2 måneder, syns vel at håret mitt er blankere og virker sunnere pga det. Også er det jo en fordel at hårvasken tar halve tiden 
Bruker ellers ingen stylingprodukter til vanlig, en sjelden gang bruker jeg litt spray i håp om at krøllene holder litt lengre