Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Justin Bieber i Norge

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 08:46   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Justin Bieber i Norge

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg må si jeg bare elsker disse nettstedene som konsekvent omtaler Justin Beiber som "hun". Hahahaha....

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

For meg det bare en form for humor. Jeg har sett ham omtale dette, og han tar det med meget godt humør, så jeg har ikke dårlig samvittighet fordi jeg synes det er morsomt.

Og man kan si mye rart den godeste Justin Beiber, men en ting skal han ha: Han har alltid oppført seg bra mot alle sine hylende fans.

Humor, ja. Supermorsomt. Jeg synes alltid det er kjempemorsomt når stygge kommentarer blir bortforklart med "det er jo bare humor!"
Ha. Ha. Ha.

Justin Bieber er just nu verdens mest populære artist, så at barna hyler er bare å regne med. Jeg kan ikke si annet enn at jeg foretrekker at 12-åringene forguder Justin fremfor Rihanna. (Eller Tokio Hotel. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.