Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-12, 07:56   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koselig rekkehusområde rundt Bergen

Folldalsheia, søråshøgda er fine områder.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 08:41   #2
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når du skrev hvor dere bor idag så tenker jeg på fine barndomsminner.Er oppvokst der. Ble jo litt nyskjerrig på hvor du bor siden jeg er ganske så lokalkjent der

Som du skriver så er melkeplassen/krohnegården fine steder dog det er ikke alle plasser jeg ville bodd på Melkeplassen.

Ser du har fått mange gode råd om hvor du kan se. Vi trives veldig godt der vi bor, men er litt avhengig av bil. Jeg bruker ca 40 min til jobb nær sentrum.

ang skogbrannen så luktet det godt med røyk hos oss også igår kveld.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 08:58   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Problemet med transport fra Bergen vest/sotra/askøy er jo bare på ettermiddagen heldig vis. Om morgenen går det veldig fint.

Her ute er det hvertfall full barnehagedekning.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-12, 09:01   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Problemet med transport fra Bergen vest/sotra/askøy er jo bare på ettermiddagen heldig vis.

Og det er ikke egentlig noe problem til Bergen Vest om man skal gjennom Lyderhornstunnelen. Det hender jo det står der, men det er stort sett til Askøy/Sotra, så da må man bare tråkle seg gjennom. :begynner å bli god på det:

Vi har veldig fin skole, som ikke trues med å stenges av Helsevernetaten, om det hjelper.

Gammel 27-05-12, 17:27   #5
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Da kan jeg melde om at jeg har vært en runde rundt Kjøkkelvik, Olsvik og Godvik, og synes det så ok ut der altså. Mye rekkehus hvertfall, og ellers ganske rolig (eller "dødt" som kanskje noen ville si ). Det er i allefall klart at det blir mye lettere å finne et bra rekkehus her enn på Melkeplassen. Melkeplassen er for det første et mye mindre sted med mye færre rekkehus, og for det andre har jeg hørt at det legges få rekkehus ut for salg der også (mest leiligheter).

Avskrekkende langt fra byen var det vel heller ikke, tror jeg.

Gammel 27-05-12, 20:37   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Da kan jeg melde om at jeg har vært en runde rundt Kjøkkelvik, Olsvik og Godvik, og synes det så ok ut der altså. Mye rekkehus hvertfall, og ellers ganske rolig (eller "dødt" som kanskje noen ville si ).

I dag har det vært stille her vi bor, helligdagsfreden har blitt overholdt. Eneste lyden har vært biler og båter som har kjørt forbi.

Vi kjøpte for øvrig et helt hus for like under 3 mill. så det går an å ha flaks her ute.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.