|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1Men hvem skal videre da? Jeg har problemer med å finne ti sanger som på noen som helst måte treffer noe som helst i meg såpass at jeg kan ønske dem god tur videre. Her er det visst humor (frivillig og ufrivillig) og allsangkriteriet som får telle for min del i dag. Montenegro, Island kanskje, Finland kanskje, Kypros, Russland, Østerrike (er blitt hjernevasket med denne), Moldova??? |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1Jeg har litt sansen for Romania jeg.
|
|
|
#103 |
|
Textrovert
|
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1Pauseinnslag: Min første Grand Prix-vinner. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#105 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1Jeg stemmer pauseinnslaget videre. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1Fine bestemødrene! |
|
|
|
|
|
#116 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1
Ja, men sangen deres i fjor var mer catchy. Og da handlet den i tillegg om lebestift, som jo er et mye mer spennende for pyntegale 6-åringer (er ikke Lillebunny en sånn?
|
|
|
|
#117 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1Jeg er skikkelig lite imponert over at det onde dronningen gikk videre.
|
|
|
#118 |
|
er her
|
Sv: Baku - Eurovision song contest - Semifinale 1Det var utrolig mye grusome greier, denne semifinalen, og noen av de kom jo også videre så vi må høre de en gang til.
|
|
|
|
#119 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Vi har jo knapt fått fred fra låten. Man jo selvfølgelig kjøpe cd'en og spille den høyt igjen og igjen og igjen. Særlig når det handler om sminke.
|
|
|
|
#120 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Oooh. Jeg kjenner at fireåring med dilla på "Oska bena" (Oro jaska, beana) blir småtterier i forhold.
|
|
![]() |
|
|