Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leser du i dusjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Leser du i dusjen?
Er du riv, ruskende gal? 58 36,94%
Nei, det trodde jeg ikke gikk an! 90 57,32%
Ja, en gang i blant, en og annen pocketbok. 3 1,91%
Så klart! 6 3,82%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-12, 22:23   #81
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leser du i dusjen?

Nope, men jeg er avhengig av å høre på radio mens jeg dusjer.

Gammel 21-05-12, 22:32   #82
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Lese i dusjen???? Jeg åpner ikke bøkene mine mer enn maks 45 grader, ikke eselører og overhodet ikke vann på dem. :sjokkert: Leser ikke mine egne bøker i badekaret en gang.

Men andre sine, derimot?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 22:33   #83
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Ingen av svaralternativene passer for meg. Svaret mitt er bare enkelt og greit: Nei.

Kunne du ikke svare Nei, det trodde jeg ikke gikk an? Eller tenkte du mer et svaralternativ i retning Nei, men jeg vet jo at man fint kan gjøre det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 22:36   #84
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Nei,å lese i dusjen ser jeg på som en umulighet,jeg ville aldri klart å holde boka tørr,da måtte det blitt bak på sjampoflasker og sånne ting,ikke noe annet,men det var artig å se at det faktisk er noen som gjør det,jeg trodde ikke det var noen som gjorde det.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 22:52   #85
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men andre sine, derimot?

Jupp! Bibliotekets bøker er alltid fine å ta med seg i badekaret. (Selv om jeg får vondt inni meg allikevel, da.)

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 22:59   #86
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Lese i dusjen???? Jeg åpner ikke bøkene mine mer enn maks 45 grader, ikke eselører og overhodet ikke vann på dem. :sjokkert: Leser ikke mine egne bøker i badekaret en gang.

Det er jo forskjell på bøker. Finbøkene mine holder seg stort sett unna baderommet, og selvfølgelig bader jeg ikke bibliotekbøkene. Men en god selveid pocketbok tåler en runde i dusjen - i hvert fall så lenge man holder den litt uttafor dusjspruten.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-12, 23:20   #87
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Jeg leste "leker du i dusjen", og hadde tenkt til å svare "klart jeg gjør!"

Men seriøst: Lese i dusjen?!

Jeg er visst ikke så intelligent som jeg trodde. Prøvde å gi positiv tilbakemelding på denne, men så var jeg inne i kontrollpanelet nå nettopp og så at jeg hadde gitt 0 poeng og ingen kommentar? Jeg _pøvde_ å gi kudos i alle fall, Strutsen. Neste gang skal jeg få det til på ordentlig vis.

Gammel 21-05-12, 23:51   #88
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Pennen er grei. Det er at avisen blir så våt som er problemet.

Da må du bare laminere den.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 07:40   #89
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Åh, jeg har lest mange bøker i dusjen i min barndom! Jeg var typen som leste overalt, og bare tanken på å legge bort boken for å gjøre noe så kjedelig som å dusje :skrekk:, var frastøtende. Boka står veldig fint på blandebatteriet, og ble aldri ødelagt. Jeg hang et håndkle over døra slik at jeg kunne tørke fingrene kjapt før jeg bladde om.

Nå har jeg ettåring.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 12:07   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Nå har jeg ettåring.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 23:03   #91
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mangler alternativ "dustepoll". Som småbarnsmamma har man vel knapt nok tid til å skylle ut sjampoen før man må haste videre. Langt mindre lese.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:02.