|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyMalama - det høres slitsomt ut med folk som leser og refererer utover relasjonene. Men pyttsann, sånn må man vel regne med.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker only
Da er skapet mitt ryddet og organisert, så nå finner jeg faktisk igjen klærne mine. Oh lykke.
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyJeg har kastet og gitt bort til innsamling så mye klær fra meg og mannen at det er helt utenkelig, egentlig. Ikke denne helga altså, det er gjort forrige måned. Men det er i alle fall ikke rart jeg ikke følte der var plass til de klærene jeg brukte.
|
|
|
#25 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyI dag ble det gjort mindre enn planlagt pga kino og på handling. Det eneste jeg har gjort er å vaske mer klær og brette sammen det som var tørt. 17. mai-klærne måtte to runder i maskinen for å bli ren. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Off the map.
|
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyJeg gikk på en blemme i går kveld: så på DVD til langt ut på natta og har gått rundt som en zombie i dag. Har vasket klær og rydda litt, men ikke på noen måte som jeg hadde planlagt det!
|
|
|
#27 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyJeg har ryddet ALT som lå på soveromsgulvet!
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyJeg har vasket og ryddet vaskerommet idag, faktisk. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyJa, og så har jeg gitt bort litt stæsj på Finn, som allerede er hentet. Og har en annonse ute på en vaskemaskin. (Vi har hatt to stående, men bruker egentlig bare den ene og valgte nå å kvitte oss med den andre for å få mer plass til skittentøyskurver på vaskerommet.) Om noen her trenger en fin vaskemaskin til en tusenlapp og bor i Drammensområdet, så hyl ut. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyJeg skal også ta soverommet. Det må bli i morgen. Og så skal jeg pakke sammen for små klær og stappe i UFF-containeren. |
|
|
|
#31 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyJeg skal få bort og vaske alt av vintertøy idag |
|
|
|
|
|
#32 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Miniryddings i helga! 18-20. mai. @medsjusker onlyNå mangler jeg å få ryddet ferdig i mitt skap og å rydde kjøkkenbordet. Har sortert alt, så jeg må bare finne riktig plass/perm til hver bunke. I tillegg har jeg arrangert et vellykket singeltreff og fikk spleiset ikke mindre enn 21 par (sokker). |
|
|
|
![]() |
|
|