|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvor ofte spiser du sjokolade? | |||
| Hver dag |
|
39 | 20,10% |
| Et par ganger i uken |
|
95 | 48,97% |
| Én gang i uken |
|
20 | 10,31% |
| Et par ganger i måneden |
|
24 | 12,37% |
| Sjeldnere |
|
16 | 8,25% |
| Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?
Vel, der har du meg. Og mitt "problem". Jeg har så lavt kaloribehov, og spiser relativt lite. Sjokolade er kaloritett som bare det, så selv noen få biter gjør store innhugg i budsjettet. Og jeg har vel landet på at jeg er mer glad i god mat enn søtsaker, så da må de vike. Men helst skulle jeg hatt rom for begge deler. : olebrumm :
|
|
|
|
#62 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Spør meg når jeg ikke ammer.
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?På lørdagene
|
|
|
|
#64 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Hver dag.
|
|
|
#65 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Det blir vel helst hver dag. Sjokofrie dager er unntaket. Noen småbiter i ukedagene og sjokoladebonanza i helgen.
|
|
|
|
#67 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Jeg spiser vanligvis litt på fredagskvelden og litt på lørdagskvelden.
|
|
|
#68 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Nesten hver dag. Har alltids noe kokesjokolade liggende...
|
|
|
#69 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Så å si hver dag. Og jeg har null planer om å slutte med det. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Et par ganger i måneden. Klarer veldig lite om gangen, så en sjokoladeplate varer i flere dager. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade. Det hender jeg kan kjøpe en hobby eller noe, om jeg er sulten og bare vil ta knekken på det verste suget, men det er ekstremt sjelden.
|
|
|
#72 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Svarte et par ganger i uka, og det er nok 1-2 ganger, da i helgene.
|
|
|
#73 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Tja, en gang i uka kanskje? Noen ganger sjeldnere, noen ganger oftere. Om jeg først kjøper inn og begynner å spise greier jeg ikke å stoppe, derfor unngår jeg rett og slett å kjøpe. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Jeg kjøper sjokolade kun på lørdager,men det hender jeg drøyer den både til søndag og mandag,og da er jeg jo fort over på 2-3 ganger i uka,men det er ikke hver uke,da. Av og til er det tomt på lørdag,andre ganger på tirsdag. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Nesten aldri. Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade. |
|
|
|
#77 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Hver dag. En liten sjokoladebit til kaffekoppen etter middag. Sånn mørk sjokolade som inneholder minst 70% kakao. Selvsagt bare for helsens skyld. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Weeeee
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Sjokoladebonanza! Eller, nei, det var bare det jeg fikk på hjernen etter at nolo nevnte det, men jeg spiser sjokolade stort sett hver dag ja.
|
|
|
#80 |
|
Unik
|
Sv: Hvor ofte spiser du sjokolade?Kjøper meg ein stor sjokoladeplate til fredagen. Og når det er tomt så er det tomt. Av og til varar den til neste fredag, andre dagar forsvinner den i løpet av helga.
|
![]() |
|
|