Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai-feiring på store skoler

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-12, 13:15   #23
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17. mai-feiring på store skoler

Neste år går pompen i 2. klasse, og er da en av klassene som skal være med på arrangementet. Jeg er klassekontakt neste år, så jeg regner med at jeg får prøvd meg litt da.

Det jeg kanskje reagerer aller mest på, er at alle klassene må bidra hvert eneste år. Det ville vært mer fair om det feks var to år ila skoletiden man måtte påregne å stille opp ekstra. Min egen helse, mannens turnusjobbing, og våronna er med på gi meg vibber som tilsier at 17.mai kommer til å bety mye jobbing på meg fremover.

Også tenker jeg at her er det ingen mulighet for barn å komme alene for å delta. Det finnes sikkert barn som har det vanskelig hjemme, foreldre som ikke ønsker å delta, syke foreldre og hva_har_du. Og her får de altså ikke være med å delta uten å ha kjøpt en inngangsbilett først.
Ikke aner jeg hvordan de har tenkt å løse akkurat det heller. Om det er porter man må igjennom eller hva. Kan aldri tenke meg at de setter opp gjerde rundt hele skolen. FAU ja. Må man ikke velges inn der?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.