Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trondheim eller Bergen for barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-12, 09:47   #27
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trondheim eller Bergen for barn?

Jeg er også Sverresborgfan, men det er helt klart best når "husene er bebodd". Sverrresborg.no er verd å sjekke ut.

Kong Sverre og borgen synes unger er gøy, mens jeg synes det er litt skummelt der oppe....

Vitensenteret er også flott, men aller best om sommeren. Vitenskapsmuseet (ikke det samme) er også spennende etter at utstillingene er skiftet. Det er også en del interessant i erkebispegården, deribant kronjuveler. Aller mest under olavsfestdagene, men jeg går ut fra at dette er før det.

Barneomisningen på Ringve (ringve.no) er også morsom, spesielt for de som er musikkinteresserte.

Det går greit å kjøre kollektivt til Sverresborg og Ringve, men det er i motsatt retning fra sentrum.

Munkholmen er en ok tur, men når sant skal sies er det ikke mye der ute....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.