|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Tåler regn
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Extroverted (E) 60% Introverted (I) 40% Sensing (S) 53.13% Intuitive (N) 46.88% Thinking (T) 50% Feeling (F) 50% Perceiving (P) 58.62% Judging (J) 41.38% Your type is: ESFP ESFP - "Entertainer". Radiates attractive warmth and optimism. Smooth, witty, charming, clever. Fun to be with. Very generous. 8.5% of the total population. Sist redigert av Pelikan : 11-05-12 kl 01:50. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Ser fra den gamle pollen at jeg er ESFP, men aner ikke om det gjør meg innadvendt eller utadvendt. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?
Det er jo ganske mange som har fordeling nesten tilnærmet 50/50 på E og I. Jeg er en veldig E (vil tro jeg er tilnærmet 100 % på E stort sett) og det er sant. Jeg har aldri behov for å være alene. Jeg må ha kontordøra oppe, radioen på - er jeg hjemme alene og mannen min er borte, kan man nesten garantere at jeg er her inne, på facebook, i telefonen eller har besøk.
|
|
|
#64 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Introverted (I) 80% Extroverted (E) 20% |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?
Sensing og intuitive? Kan du si litt mer om dette?
|
|
|
#66 |
|
This is normal!
|
Vi er mange som har det sånn.
|
|
|
|
#67 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg veksler mellom INFJ og ISFJ, og fikk ISFJ denne gangen. Jeg har tatt sånne tester regelmessig og scorer alltid høyt på I, denne gangen 87,1 %; temmelig høyt på F og høyt på J. N/S er mer 50/50.
|
|
|
|
#68 |
|
Har tro på forbedring
|
Her er vel en veldig enkel oversikt...
|
|
|
#69 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Jeg har løsningen, du er meg. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Passiv
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Introverted (I) 75% Extroverted (E) 25% |
|
|
|
#71 |
|
Live and let live
|
Takk.
|
|
|
#72 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg er nok en ganske utadvendt introvert.
|
|
|
#73 |
|
intro
|
Jeg også.
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg har visst gått fra å være en ESFJ til å bli en ESTP, jmfr. pollen fra '07. Det har blant annet blitt mindre føleri med årene, og jeg identifiserer meg greit med nåværende bokstavkombo. Mye henger nok sammen med til dels store endringer både privat og jobbmessig. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg bruker Jung mye i karriereveiledning, så det er rett og slett kopi av en rapport jeg har skrevet - men det finnes en bok om dette som er billig og veldig gøy å lese
|
|
|
#76 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Eg er ISTJ, men det er lite som skil I/E. Eg kjenner meg mest som introvert, forsåvidt.
des 2007, april 09. Sist redigert av lalill : 11-05-12 kl 22:38. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg har just tatt denne på nytt og er fortsatt ESTJ, med ganske sterk preferanse på alle egenskapene. Jeg har tatt den noen ganger opp i gjennom årene og har vært innom både F og P, men E og S har vært stabile hele veien.
|
|
|
#78 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva ER egentlig forskjellen på ekstrovert/introvert og utadvendt/innadvendt?Jeg har lenge irritert meg over at det liksom skal være bedre å være ekstrovert enn å være introvert. Så en morsom og informativ om dette nå nylig. Anbefales!
|
|
|
#79 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sånn er jeg og. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Kan anbefale denne reportasjen fra Dagsavisen også. |
|
|
|
![]() |
|
|