|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Audacious
|
Sv: Gi meg oppskrift på en supersafe glasur til kakesprøyteJeg synes selvfølgelig at alle disse fænsi glasurene er mye bedre enn noe som er laget av Flott matfett og melis, men all min erfaring tilsier at det gjør ikke 2-10-åringer.
|
|
|
#23 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi meg oppskrift på en supersafe glasur til kakesprøyteFortell meg, egner den fristende ostekremen seg som fyllkrem inni kaka, og som mellomlag mellom kaka og fondanten?
|
|
|
#24 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Gi meg oppskrift på en supersafe glasur til kakesprøyteKok opp fløte, smelt hvit sjokolade i fløten, og farg blandingen. Sett i kjøleskapet natten over. Pisk fløten i noen sekunder, og sprøyt på. Den blir myk og fin, men fast nok til å sprøyte fine topper.
|
|
|
|
#25 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi meg oppskrift på en supersafe glasur til kakesprøyteMen går det ikke ille med fløte under fondant?
|
![]() |
|
|