Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lokale til konfirmasjon

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-12, 16:43   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Lokale til konfirmasjon

Ja da har jeg bestilt lokale til konfirmasjonsfeiringen. Det er neste år i mai så trenger jeg ikke å tenke mer på den biten.

Selv om vi ikke blir så mange akter jeg ikke å ha det hjemme. Deilig å slippe opprydding og vasking etterpå.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 16:48   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lokale til konfirmasjon

Så deilig å ha det borte da Estrella.

Gammel 07-05-12, 17:15   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det har jeg gjort i dag også, rett over veien for der vi bor. Håper bare det er ledig (venter på tilbakemelding) for det er mange konfirmanter rundt her.
Og jeg har meldt på til kurs og betalt, og sitter her litt småsjokkert over at lille babyen min er konfirmant neste år

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 17:57   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deilig med alt som er gjort unna. Hvor skal dere ha det?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 18:12   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Bra å vite at sånt er i orden.
Litt tidlig for vår del, men vi har muligheten til å leie et eldresenter for kr. 1000,- og det er supert å vite.

Gammel 07-05-12, 18:52   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Deilig med alt som er gjort unna. Hvor skal dere ha det?

Vi tenkte å ha det her www.kasjotten.no Bare det ikke har blitt til fengsel igjen da. Har jo vært snakk om det og når jeg bestilte så sa de at de ikke viste enda hva som skjer.

Gammel 07-05-12, 18:54   #7
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Vet man hva man vil ha av lokale, så er det egentlig bare å booke.
Min søster har booket til alle tre barna for 2 år siden. De er nå 11, 8 og 4 år....skal dog sies at det er en liten plass de bor på og lokalene er ikke så mange å ta av.

Gammel 07-05-12, 18:58   #8
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Vet man hva man vil ha av lokale, så er det egentlig bare å booke.
Min søster har booket til alle tre barna for 2 år siden. De er nå 11, 8 og 4 år....skal dog sies at det er en liten plass de bor på og lokalene er ikke så mange å ta av.

Jøss. Vet de datoen allerede?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 19:19   #9
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Nei!
Men de vet året, og at det er i månedsskiftet april/mai, det holdt
Med eldsten står de på venteliste...

Gammel 07-05-12, 21:18   #10
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Tror jaggu at det er litt sånn her vi bor også.

Gammel 07-05-12, 21:42   #11
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Da nevøen min ble konfirmert for to år siden, var lokalet de brukte fullbooket i konf-sesongen kommende åtte år. Lillesøsteren er ni år yngre, så de var kjapt ute med å booke da, kan du si..

Gammel 07-05-12, 21:47   #12
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Vi tenkte å ha det her www.kasjotten.no Bare det ikke har blitt til fengsel igjen da. Har jo vært snakk om det og når jeg bestilte så sa de at de ikke viste enda hva som skjer.

Det tror jeg ikek det blir.
De fikk avslag på det, men mener å ha hørt at det skal tas opp igjen.
Jeg håper virkelig ikke de får det gjennom.

Gammel 07-05-12, 21:49   #13
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Det tror jeg ikek det blir.
De fikk avslag på det, men mener å ha hørt at det skal tas opp igjen.
Jeg håper virkelig ikke de får det gjennom.

Jeg vet, håper virkelig det ikke blir noe av for alle naboers del. Jeg mener de kan jo heller ikke bare ta et sted sånn uten videre heller. Jeg skjønner det ikke. Stedet går jo bra også.

Gammel 07-05-12, 22:00   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Går det bra?
Det visste jeg ikke.
Artig sted da.

Gammel 07-05-12, 22:01   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde festen min på Kasjotten, husker det som ganske så bra. Men det er jo tross alt noen år siden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-12, 22:08   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres deilig ut å ha det borte, ja. Kasjotten hadde jeg holdt meg unna, men jeg er litt trygghetsjunkie. Det har skiftet eier ganske hyppig (konkurser, så vidt jeg har skjønt). Jeg har en bekjent som bestilte konfirmasjon der, og eierne avlyste rett før konfirmasjonen slik at man sto uten lokaler. På grunn av konkurs.

Ellers synes jeg det er helt fint om det blir overgangsboliger der, jeg skjønner ikke de voldsomme reaksjonene.

Gammel 07-05-12, 22:09   #17
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Går det bra?
Det visste jeg ikke.
Artig sted da.

Han som driver det er broren til en kamerat av mannen og har alltid hørt at de har mye å gjøre. Det er igrunn et ganske kult sted og Christian elsker gamle ting

Gammel 07-05-12, 22:13   #18
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis dere kjenner de som driver det, og de sier at det går godt, så skjønner jeg at det er lettere å ta en sjans på å leie.

Gammel 10-05-12, 11:40   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Så bra!

Du får bare si i fra om du trenger rydde/kaffekoke/serveringshjelp Estrella!

Gammel 26-06-12, 15:20   #20
Stabæk_fan
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hadde festen min på Kasjotten, husker det som ganske så bra. Men det er jo tross alt noen år siden.

Det ble et fengslende selskap det vel.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.