Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-12, 01:37   #321
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg må bare presisere at den smilyen på slutten der ikke kommer fra meg altså, jeg bare kopierte i sin helhet. Skikkelig sjarmtroll, hun eks-kollegaen min

Gammel 04-05-12, 13:25   #322
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En Muslim ble drept i en større bilkollisjon, og ankommer Perleporten.
Der treffer han St. Peter som sier:"Jeg er St. Peter. Velkommen til Himmelen."
Muslimen svarer: "Hyggelig å møte deg Peter, men jeg er en Muslim og jeg ønsker derfor å møte Muhammad."
St. Peter sier: "Selvfølgelig. Ingen problem. Klatre opp den stigen bak deg, så vil du møte Muhammad."
Muslimen klatrer opp stigen, går helt ...o...pp på toppen og treffer på Moses.
Moses sier: "Hei, jeg er Moses. Velkommen til Himmelen."
Muslimen blir selvfølgelig veldig imponert og oppstemt og svarer:
"Moses, det er en stor ære å møte deg. Men, som jeg fortalte St. Peter, jeg er jo Muslim og ønsker derfor virkelig å treffe Muhammad."
Moses svarer så: "Ingen problem. Klatre opp den stigen bak deg, så vil du møte Muhammad."
Muslimen klatrer opp stigen, går helt opp på toppen og kan ikke se noenting annet enn et veldig sterkt lys. Endelig ser han en figur foran seg og spør: "Hvem er du?"
Figuren svarer: "Jeg er Gud. Hyggelig å treffe deg. Velkommen til Himmelen." Gud går bort til ham og hilser Muslimen i handa.
Muslimen er nå stum - han kan nesten ikke snakke, så overveldet er han. Han sier til Gud etter å ha trekt pusten ett sekund:
"Sir, det er en stor ære å treffe deg - jeg kan nesten ikke tro det - dette stedet er jo overveldende. Men jeg er Muslim, og med stor respekt, men jeg skulle så veldig gjerne ha møtt Muhammad."
God svarer: "Ohh.. Du er her for å treffe Muhammad. Jeg forstår. Ingen problem. Sett deg ned. Slapp av. Kan jeg gi deg noe.... litt kaffe eller noe å spise?"
Muslimen svarer blygt: "Vel, jeg kunne gjerne tenke meg en kopp med kaffe."
Hvorpå Gud roper ut mot kjøkkenet: "Hei !! Muhammad !!! 2 kaffe !!!!!"

Gammel 04-05-12, 13:30   #323
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, æsj, den var EKKEL!

Gammel 04-05-12, 13:36   #324
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og den kom fra en person jeg absolutt ikke ventet slik "humor". Trist.

Gammel 04-05-12, 22:45   #325
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Usj.

Libra er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 01:37   #326
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=3920

Hva sier man?

Gammel 05-05-12, 01:41   #327
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

http://www.underskrift.no/vis.asp?Kampanje=3920

Hva sier man?

Åh.. Eg blir så irritert på dei som deler det der, heilt ukritisk, utan å sjekke fakta!

nokon er ikke aktiv  
Gammel 05-05-12, 01:56   #328
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Åh.. Eg blir så irritert på dei som deler det der, heilt ukritisk, utan å sjekke fakta!

Hva er fakta? Finnes det en link til noe fornuftig? En av mine nærmeste venner har signert og hun er nok ikke typen til å undersøke slikt.

Gammel 05-05-12, 02:05   #329
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Hva er fakta? Finnes det en link til noe fornuftig? En av mine nærmeste venner har signert og hun er nok ikke typen til å undersøke slikt.

Jeg fant:
http://www.krf.no/ikbViewer/page/krf...ument_id=69283

Gammel 05-05-12, 02:06   #330
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.foreldreportalen.no/forum...27#post3257427

I denne tråden stiller eg omtrent same spørsmålet, og det kjem ein del gode (og mindre gode) svar. Det dreier seg om ei reformering av grunnloven til 2014, kor menneskerettane og særleg religionsfridom får større plass. Konservative kristne reagerer på at retten til å velje religion skal grunnlovsfestast. Dei påstår at dette er snikislamisering, og at den fråverande debatten i media er eit ledd i ei samansverging. Eg trur debatten manglar fordi det a) er ei veldig kompleks sak og b) det ikkje er så revolusjonerende at ulike religionar og livssyn blir likestilt med kristendommen.

nokon er ikke aktiv  
Gammel 16-05-12, 16:49   #331
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitat:

En ung arabisk gutt spør sin far: "Hva er den rare lua du har på hodet?"
Faren svarer, "Det er en 'chechia', den beskytter hodet mot solen i ørkenen"
"Og hva er de rare klærne du går i?", spør gutten....
"Det er en 'djbellah', den beskytter kroppen mot solen i ørkenen", svarer faren.
Sønnen spør så: "Og hva med de stygge skoene du går med?
Faren svarer: "Det er 'babouches’, de beskytter føttene mot den hete ørkensanden."
"Så si meg da pappa.......," legger sønnen til.
"Ja, min sønn . . . . ?"
"Hvorfor går du slik kledd, når vi bor på Grünerløkka i Oslo?"

Jeg er ikke særlig pk når jeg ler av denne, men... jeg gjør jo det.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 18-05-12, 12:22   #332
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønte ikke den der, jeg, Bobbelur. Hvorfor var den morsom?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 18-05-12, 12:23   #333
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg er ikke særlig pk når jeg ler av denne, men... jeg gjør jo det.

Jeg også, gitt.

Gammel 18-05-12, 14:13   #334
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Jeg også, gitt.

Jeg også.

rine er ikke aktiv  
Gammel 18-05-12, 21:33   #335
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 21-05-12, 23:36   #336
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bare tull, eller hva...?

Sitat:

JEG elsker faren min♥, kopier innen 60 sekunder ellers kommer noe til å skje med han, tiden starter nå. ♥

Gammel 30-05-12, 23:04   #337
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sommer i Nord-Norge

Gammel 30-05-12, 23:19   #338
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flubby:

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 30-05-12, 23:20   #339
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 31-05-12, 10:33   #340
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig Flubby!

Denne lå ute hos en - takk og lov perifer - bekjentskap av meg:

En liten gutt sier til sin mor: – Mamma, hvorfor er jeg sort og du hvit?
Hun svarer: – Faen heller, når jeg tenker tilbake på den festen skal du være glad du ikke bjeffer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:45.