Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Once upon a time

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-12, 21:16   #161
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Once upon a time

Dragedreperepisoden, sier bare jeg.

Gammel 15-03-12, 00:24   #162
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som så søndagens, eller?

Gammel 15-03-12, 00:27   #163
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Det må skje noe mer nå synes jeg.

Gammel 15-03-12, 00:31   #164
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Den episoden var litt sånn - irriterende, spennende og alt på en gang. :frustrert:

Gammel 15-03-12, 00:50   #165
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Ja, men mest frustrerende. Stakkar Mary Margareth.

Gammel 15-03-12, 09:54   #166
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hvor mange episoder er det egentlig?
Blir den litt sånn som Glamour på 90tallet, at alt går i langdryg.

Gammel 19-03-12, 15:04   #167
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

David begynner å bli mer og mer irriterende og teit.

Hva i huleste går av ham når han får flashbacks av ham selv og Snøhvit i skogen der hun planlegger å drepe dronningen, og han tror det er i nåtid og spør Mary om hun drepte kona hans? Han overser altså glatt at hun har LANGT, krøllete hår og fortidsklær, det er lizzm bare en liten uviktig ting det.

Gammel 19-03-12, 15:07   #168
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte serien veldig godt til å begynne med, men nå går jeg litt lei, kjenner jeg. Det har blitt litt langdrygt, og lite spennende. Tar det seg opp etter hvert så får dere si ifra.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 15:26   #169
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snøhvit og prinsen svermer på ordentlig.
http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10072670

Gammel 30-03-12, 16:09   #170
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg likte serien veldig godt til å begynne med, men nå går jeg litt lei, kjenner jeg. Det har blitt litt langdrygt, og lite spennende. Tar det seg opp etter hvert så får dere si ifra.

Det tok seg litt opp nå med den siste.

Gammel 03-04-12, 00:50   #171
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SERIØST?! Det kan da ikke slutte sånn, og så er ikke neste episode før om 3 uker?!?!?!

Gammel 03-04-12, 13:41   #172
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Åh, så spennende!!

Gammel 01-05-12, 01:30   #173
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Fantastisk episode i dag!! Helt fantastisk. Og endelig fikk vi vite hvem han forfatterfyren er!

Gammel 01-05-12, 09:57   #174
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Fantastisk episode i dag!! Helt fantastisk. Og endelig fikk vi vite hvem han forfatterfyren er!

Fikk vi ikke vite det forrige gang?
Eller kanskje jeg har drømt det?

Han er sønnen til Rumplestiltskin?

Jeg fikk ikke sett den nyeste episoden igår, så skal kose meg med den ikveld.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 10:40   #175
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Standard

Jeg fikk ikke sett hele i går, men jeg fikk med meg hvem den fremmede var.

Gammel 01-05-12, 11:21   #176
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Gårsdagens episode var kjempefin!

Og Mira, vi fikk ikke vite hvem den fremmede var sist...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 11:28   #177
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg henger litt etter, men jeg må bare spørre. Vet han hvem han er? Det virker jo sånn egentlig, at han kjenner historien - men som sagt, jeg ligger et par episoder etter dere. Hvor har han vært?

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 11:34   #178
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ja, Darth.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 11:34   #179
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det får du vite i gårsdagens episode.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-12, 11:35   #180
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Skjønner at jeg har en oppgave å gjøre i dag - laste ned de siste episodene.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.