![]() |
#404 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilJeg aner ikke. Jeg vet bare at micropopcorn er godt.
![]() |
#405 |
Textrovert
|
![]() Sv: Modding av skrivefeil
Gjør det??? Endelig godt jeg har begynt å poppe selv da. Selvpop i masse Melange er best, men nå har jeg begynt med rapsolje med en dæsj smør i stedet. Kjedeligere, men litt sunnere.
![]() |
#406 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Modding av skrivefeilPopcorn er jo godt da. Kan ikke noen av moddene gå inn og rette litt på innholdsfortegnelsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Modding av skrivefeiljeg har falt ut av denne diskusjonen for leeeeenge siden nå altså... |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Administrator
|
Det sunneste er å bruke meierismør |
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
flisespikker
|
![]() Sv: Modding av skrivefeilVi lager popcorn i popcornmaskin som bruker varmluft og ikke fett i det hele tatt. Og så heller vi smør over etterpå.
![]() |
#418 |
Administrator
|
Ja, hvis du ikke tåler melkeprotein så er det ganske skummelt. Et alternativ da er å lage ghee, eller bruker kokosfett. Det beste er jo en slik varmluftsak som skilpadda har, så kan du tilsette fett etter ønske etterpå |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Ser lyst på livet
|
Hva er det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
flisespikker
|
Ghee er klaret smør; brukes mye som stekefett i f.eks. indisk matlaging. Man smelter smør og fjerner "grumset", der proteinene er, og bruker bare det klare fettet.
![]() |
Emneord |
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum |
|
|