Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fy søren, Gro er flott (Skavlan, NRK)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-07, 23:02   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy søren, Gro er flott

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Hun er litt av en dame.

Enig!

Og TENK om omstendighetene hadde vært som de skulle rundt forrige presidentvalg - da ville USA hatt Al Gore som president!
Det er helt absurd å tenke på at en tulling som Bush styrer mektige USA.

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:35   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er stor fan.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:37   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er stor fan.

Ei dyktig og modig dame.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 23:39   #4
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Vi kommenterte at hun så godt ut vi også. Det var faktisk et kjært gjensyn å se henne i kveld.

Gammel 31-03-07, 16:01   #5
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Og TENK om omstendighetene hadde vært som de skulle rundt forrige presidentvalg - da ville USA hatt Al Gore som president!
Det er helt absurd å tenke på at en tulling som Bush styrer mektige USA.

Jeg tenkte på det samme under programmet i går. Fryktelig at en nisse som Bush skal være verdens mektigste mann...
Mektige personer på Skavlan i går, ja. Satt og funderte litt etter hvert hvem flere enn Gro og Al Gore som skulle komme - regna med at det var noen andre enn Aune Sand osv.
Skavlan hadde virkelig fått tak i reale gjester i går, og jeg må si jeg liker Gro bedre i den posisjonen hun har hatt etter at hun slutta i den norske toppolitikken

Gammel 31-03-07, 16:19   #6
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fy søren, Gro er flott (Skavlan, NRK)

Ja, hun er flott. Sterk, dyktig og med mye utstråling. Og jammen holder hun seg godt, også.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-07, 17:55   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fy søren, Gro er flott (Skavlan, NRK)

Jeg så reprisen på NRK-nett-tv. Bra program!! Jeg har alltid vært fan av Skavlan da....synes han er utrolig dyktig til å få en "rød tråd" på tema og gjester selv om gjestene er veldig forskjellige.

Gro er en imponerende dame ja (Det eneste "rare" er at jeg synes det er merkelig at hun snakker så elendig engelsk etter så mange år i utlandet og med engelsk som yrkesspråk). Hun er intelligent og dyktig. Norge har ikke hatt noen kvinnelig politiker som kan måle seg med henne. (Selv om jeg absolutt ikke på noen måte liker Arbeiderpartiet)

Al Gore var også imponerende synes jeg. Han er bra! Han har gjort mye viktig arbeid i USA og mange amerikanere er blitt klar over hvor viktig budskapet hans er. Jeg liker han.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.