Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-12, 14:37   #35
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jeg har en stor utfordring når det gjelder elektrikere (og en del andre håndtverkere), og det er at jeg ikke stoler på dem. I følge mine fordommer og delvis erfaringer er det slik at de

- ikke kommer når de skal
- jobber minst mulig men skriver flest mulig timer
- generelt er vanskelig å forholde seg til

Jeg innbiller meg at jeg ikke er alene om å ha disse fordommene. Om det stemmer kan dere bruke Facebooksiden til å overbevise kunder om at nettopp denne bedriften er seriøs og gir hva den lover når den tar oppdrag.

I tillegg høres det veldig lurt ut å tilby en gratis spørsmålstjeneste. Jeg tror til og med denne bedriften kan øke omsetningen ved å gi folk svar på spørsmål som fører til at de får gjort en del ting selv (elektrikerbedriften kan selvsagt ikke oppfordre til å gjøre ting selv som skal gjøre av autoriserte). Når det stopper opp for dem, altså at det dukker opp ting de ikke kan gjøre selv vil de ha et tillitsforhold til nettopp denne bedriften og oppsøker den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.