Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Moren til Christoffer er dømt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-12, 10:26   #11
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Moren til Christoffer er dømt

Jeg blir iallefall ikke i godt humør av å lese om Christoffer. Alt er bare trist.

Jeg synes det er bra at hun fikk en reaksjon på dette grusomme som har foregått med lille Christoffer. Iallefall siden hun har blånektet på at stefaren har gjort noe galt isteden for å heller finne ut hva som faktisk har skjedd. For et forferdelig liv denne lille gutten må ha hatt de siste årene med stefaren.

Jeg har selv blitt banket opp av min gale far i hele 14 år, og INGEN rundt oss gjorde ikke noe for å hindre det. Dette var på 70 og 80tallet.
Mamma var også tilstede men hun ble selv banket opp og låst inne men de aller fleste i nabolaget visste hva som foregikk uten at noen gjorde noe for oss.
Selv etter alle disse årene vil mamma fortsatt ikke snakke om det som skjedde (jeg har blokkert ut det aller meste av min barndom frem til jeg var 12år) så hun har vel på en måte lidd nok selv.

Bare det å vite at andre blir straffet for dette tror jeg hjelper for de som blir slått i hjemmet.
Da jeg var 14 turte jeg på en eller annen måte si til faren min at om han rørte meg en eneste gang til så melder jeg han til politiet. Og han slo meg ikke igjen en eneste gang etter det!!

Vi har en liten Kristoffer selv så dette er så grusomt å lese om. Jeg gråter hver gang jeg leser om denne stakkars stakkars gutten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.