Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-12, 17:46   #621
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Polyanna[QUOTE

Den familien kjenner jeg at jeg kunne tenkte meg å kjent. Det virket som et veldig varmt og frodig og morsomt hjem!

Opprinnelig lagt inn av Balanse

Enig, jeg ble ordentlig glad av å bla gjennom bildene. Nydelig eiendom også.

Jeg skjønner ikke hva dere snakker om, men håper på et snev av ironi...? Observerer riktignok en knegg der, men...

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 19-04-12, 18:41   #622
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke snakke for Polyanna, kun for meg selv. Jeg var ikke ironisk.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 19-04-12, 18:42   #623
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor håpte du at jeg var ironisk?

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 19-04-12, 19:04   #624
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Ikke alle styler boligen før salg, kjører dusinvis av pynteting på lager og tar ned familiebildene fra veggen.
http://heimdaleiendom.no/Prospekt/01...pnext=01011197
Men seriøst, det bryr jeg meg ikke noe om. Hadde jeg vunnet i lotto, så skulle jeg bydd på denne, flott tomt. Stor bolig med potensial, hagestue, 4 soverom, stort kjøkken om enn noe utdatert. Men men. Utenfor min prisklasse kan man si.

Oj, der snakker vi virkelig innholdsrikt ja.

Libra er ikke aktiv  
Gammel 19-04-12, 22:55   #625
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Åå - jeg trodde dere snakket om denne boligen, og kunne ikke skjønne at dere ble så glad av den og ville kjenne de som bodde der osv!
Men når jeg ser eiendommen på Gimsøy, i autentisk 50-tallsstil så forstår jeg jo alt!

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Sånn:

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 19-04-12, 22:59   #626
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Kjenner at jeg blir skikkelig stressa! Men enig i frodighetsbetraktningene.

Gammel 20-04-12, 14:06   #627
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Fint med regn og blå himmel, ja?

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 20-04-12, 14:23   #628
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Burde tatt med regnbuen, da, for å gjøre det litt mer troverdig.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 20-04-12, 15:18   #629
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Ja, veldig! Det verste er jo at man, ved første blikk, får inntrykk av at malingen på huset er skikkelig slitt øverst, også er det bare regndråper i virkeligheten...

Gammel 20-04-12, 15:26   #630
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg mente den frodige og overdådige boligen med gardiner og puter og "SE EN FIN LAMPE!! VI SETTER DEN - EEEH, VI HAR IKKE PLASS TIL DEN - DRIT I DET - VI DYTTER DEN INN ET STED!!"

Ikke mye ironisk distanse, snobbete selektivitet eller den slags. Når man har SÅ stor toleranse for alle slags pyntegjenstander, så har man det sikkert for folk også.

Gammel 20-04-12, 22:44   #631
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikkje bilete som er problemet her, men om nokon skulle trenge ei "spinkelt seng" kan ho kjøpast her:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=34436244

nokon er ikke aktiv  
Gammel 20-04-12, 23:04   #632
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Neida, les beskrivelsen, så ser du at det er både sprinkel og seng med madrass, kant og beskytter.

Gammel 20-04-12, 23:05   #633
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Neida, les beskrivelsen, så ser du at det er både sprinkel og seng med madrass, kant og beskytter.

Men overskrifta seier at senga er spinkelt. Det er vel ingen som vil ha ei seng som toler lite, sjølv om ein får både kant og beskytter på kjøpet?

nokon er ikke aktiv  
Gammel 20-04-12, 23:13   #634
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sant nok, kanskje de mener sprinklet?
Altså at den har innebygget brannslukking?

Gammel 20-04-12, 23:26   #635
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Ikkje bilete som er problemet her, men om nokon skulle trenge ei "spinkelt seng" kan ho kjøpast her:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=34436244

Spinkelt og dyrt
Den ligner mistenkelig på IKEAsengen Sniglar, som koster 375 kr ny - her vil de ha 400 kr for den, riktignok inkludert madrass og kant beskytter, men likevel...

Gammel 21-04-12, 01:35   #636
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Eiendom på Gimsøy.

Du og jeg Inter. Hadde den ikke vært konsesjonspliktig er det nesten så jeg selger huset mitt og kjøper den som fritidseiendom. Ihvertfall hvis møblene følger med ved salg. (Nei, jeg tuller ikke.)

Oh yes, jeg tenkte tanken jeg og. :sukker henført:

Gammel 21-04-12, 09:01   #637
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg har funnet bilen min...

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=33519519

Adr tilsier at de bor like nedenfor meg,men denne bilen har jeg aldri sett. Lurer vel på om den bor i garasjen?

Gammel 21-04-12, 09:17   #638
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, jeg mente den frodige og overdådige boligen med gardiner og puter og "SE EN FIN LAMPE!! VI SETTER DEN - EEEH, VI HAR IKKE PLASS TIL DEN - DRIT I DET - VI DYTTER DEN INN ET STED!!"

Ikke mye ironisk distanse, snobbete selektivitet eller den slags. Når man har SÅ stor toleranse for alle slags pyntegjenstander, så har man det sikkert for folk også.

Så herlig skrevet! Er så enig!

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 21-04-12, 10:41   #639
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Jeg mente også den boligen du bildelenket til. Polyanna formulerte veldig fint hva som appellerte der.

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 21-04-12, 21:20   #640
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Balanse, Polyanna og SpetakkelRandi. Jeg har forsøkt igjen, og skjønner hva dere mener. Men den stua, den er så overfylt og usammenhengende at den blir jeg sliten av. Tror det er noen koselige, rause, varme og distrè mennesker der. Og jeg tror de har vært ganske lykkelige her, med den beliggenheten og utsikten...!

:ferdigtolket:

Amelie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.