Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe felles for dem du har falt for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-12, 22:49   #141
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?

Ja, de har ikke vært så veldig høye men allikevel høyere enn meg. Og alle har hatt blondt hår.
Men det som har gått mest igjen hos alle er at de har godt humør og er skikkelig sosiale typer som er godt likt.
Han siste, som jeg er gift med er vel den som er minst showgutt men det har kanskje noe med at vi vel begynner å bli voksne.

Gammel 14-04-12, 23:40   #142
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alle har faktisk lignet litt på denne mannlige skuespilleren:

(ok, ok, ok - kunne ikke dy meg)

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 23:53   #143
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men apropos triste øyne: En gang falt jeg pladask for en som lignet denne godbiten (John Cusack)

Sist redigert av Amelie : 15-04-12 kl 03:13.
Gammel 15-04-12, 00:31   #144
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Nei. De to jeg har bodd sammen med har dog til felles at de yter en viss motstand i heftige diskusjoner. De som var for medgjørlige kom aldri til samboerstadiet.

Min tante, derimot, samler på skjeggete enebarn med gamle foreldre (ektemann nummer en, to og tre har alle oppfylt disse kravspesifikasjonene). Og en barndomsvenninne hadde fire kjærester på rad som het Frode.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 11:41   #145
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Og en barndomsvenninne hadde fire kjærester på rad som het Frode.

Veldig praktisk hvis man allerede ved den første kjæresten hadde fått en navne-tattis.

Jeg tror egentlig jeg alltid har likt høye og mørke menn. Det skal liksom litt til før jeg syns menn som er lavere enn meg, er tiltrekkende. Ja, og så syns jeg av en eller annen grunn at menn med dialekt fra det bløde Sørlandet er ekstra tiltrekkende. Det er et eller annet med den dialekten, altså!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 12:11   #146
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nerder og slasker. Ofte har de vært ganske høye også. Ikke han jeg er gift med, da. Han har egentlig falt utenfor kategorien for hva jeg vanligvis falt for før jeg traff ham, så det er sikkert derfor det funker så bra. Han er innenfor nerdekategorien, da. Men heller en nerd enn en slask.

Gammel 15-04-12, 22:52   #147
husmora
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
husmora er litt kul
Standard

Anser mine exer som et regnestykke som resulterte i mannen min jeg.
Mannen min har endel likheter i ansiktet som min første kjæreste og like lite hår som faren til ungene mine.
Noen likheter vil jeg vel ikke skryte av når det gjelder kjærester. Alt fra bondegutt til latino, fra 5 år yngre til 18 år eldre enn meg.

Føler jeg har blitt såpass gammel nå at jeg får lov å sikle på de fine unggutta igrunn.
James fra twilight for eksempel, han kunne fått sugd blodet mitt når som helst han!

husmora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-12, 10:59   #148
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Så skjønte jeg at jeg ikke orka mer av rockerne, for erfaringsvis var de ikke av den familiære, seriøse sorten som jeg etterhvert ville ha.

Jeg fant én.

Sånn ellers, så var det (høyst tilfeldig) blå øyne som var fremtredende på alle objektene i ungdommen. Jeg har også vært sammen med to trommiser, den ene var en dust og den andre er mannen min i dag.
Langt hår har i grunnen også vært en fellesnevner i alle år.

Gammel 16-04-12, 11:13   #149
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

De aller fleste har hatt dobbeltnavn og vært født i vinterhalvåret.

Gammel 16-04-12, 11:29   #150
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, de er fullstendig forskjellige. Nesten så jeg blir overrasket, for hvordan i alle dager ville neste sett ut

Gammel 16-04-12, 12:25   #151
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Få likhetstrekk, men drømmemannen var i mange år høy og mørk.
I alt for mange år falt jeg for lyse, små menn(på min høyde og opp til 180cm). Både eldre og yngre enn meg.
Godt voksne menn har i alle år falt for meg(og da mener jeg +/- 20 år eldre enn meg) og det kan ikke være pga husmorgenene mine.

Men, mange av de har vært menn med mye humor og sans for en god historie.

Gammel 16-04-12, 12:55   #152
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Blå øyne og eldre enn meg. Ellers veldig lite til felles, heldigvis.

Skjønner mindre og mindre hvorfor jeg falt for eksen...

Gammel 20-04-12, 11:07   #153
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De fleste har vært yngre enn meg. Og hatt humor. Han jeg er gift med er 10 år yngre og er kjempemorsom.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-12, 17:53   #154
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg fant én.

Sånn ellers, så var det (høyst tilfeldig) blå øyne som var fremtredende på alle objektene i ungdommen. Jeg har også vært sammen med to trommiser, den ene var en dust og den andre er mannen min i dag.
Langt hår har i grunnen også vært en fellesnevner i alle år.

Forresten, Enhjørning: i 1990 var jeg seriøs rockeberte med frynseskinnjakke og langt, bleika hår. Da lette jeg overalt etter en superfin enhjørning som jeg kunne ha som tatovering. Jeg fant aldri noen som var fin nok og det ble aldri noen tatovering. Kjæresten min tatoverte en skorpion, og jeg satte på "Scared 4 life" med Rose Tattoo på kassettspilleren da vi kjørte hjem fra tattissjappa i trondjæmm.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.