|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Sant? Sist redigert av m^2 : 29-02-12 kl 13:44. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Jeg har bodd i Paris i 2 år, og det var FANTASTISK. Jeg studerte og jobbet. Fab alt sammen. I looooooove Paris.
|
|
|
#43 |
|
fri
|
Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?
Eh, dodo betyr vel sove? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Sant nok, jeg husket feil, vi hadde en variant i vennegjengen med 4 utsagn også, hvor det 4. var skjite Sist redigert av m^2 : 29-02-12 kl 13:49. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
fri
|
Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Skjite er: caca (eller popo). Og tiss(e) er pipi. (Som tidligere au pair vet jeg jo sånt. Det ble spøkt med at gikk man for lenge hjemme sammen med barn, endte man opp med pipi-, caca-, popo-ordforråd). |
|
|
|
|
|
#47 |
|
|
Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Ja, vi sa på spøk (i kameratgjengen på jobb) "metro, boulot, dodo, caca" - som ga liksom en ytterligere dimensjon til tidsklemme |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du Paris? Hvor i Paris bør jeg bo hvis jeg skal på denne messen?Åssen har du hatt det i Paris? Var hotellet ok? Kom du deg på rett tog??
|
![]() |
|
|