|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Parkering når vi skal med København-båtenTakk for tips, Tjorven, mye mulig jeg kommer til å benytte Kampen som parkeringsområde når jeg skal til øyene med barna i sommer.
|
|
|
#22 |
|
En Som Trener
|
Sv: Parkering når vi skal med København-båtenVi har parkert rett oppi gata ved Akershus festning. Der er det kommunale plasser og det er gratis på helger etteret visst klokkeslett på lørdag og på helligdager, så det behøver ikke bli så dyrt. Sist sto vi der fra torsdag ettermiddag til søndag ettermiddag i høstferien og det kostet 248,-.
|
|
|
#23 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Parkering når vi skal med København-båtenDet er ganske mange parkeringsplasser der hvor Stena og Dfds går fra, tror ikke dere får problemer med å finne parkeringsplass der.
|
|
|
#24 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering når vi skal med København-båtenDa vi reiste i påsken i fjor, var det temmelig dårlig med parkeringsplasser, og vi var på terminalen ganske tidlig. Siden du skal dit kl. 15:30 på en utfartsdag, tror jeg nok at det er lurt at du finner en alternativ løsning. Hvis du har tid, kjør litt tidligere, slik at du kan se om det er noe ledig på terminalen og, hvis ikke, så velge en av løsningene du har fått her i tråden. |
|
|
|
![]() |
|
|