Sv: Hvordan får dere tid til å gjøre rent?
Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.
Vi har ikke bunker overalt. Vi har en papirbunke på benken. Men vi har mye annet. Jeg skal oppsummere stua i skrivende stund: I den ene sofaen ligger det tre puter (ikke pent dandert) og en avlagt datamaskin hvor vi må få ødelagt harddisken før vi kan destruere den. På bordet ligger esken til den nye datamaskinen. På det andre bordet står den nye datamaskinen, to DS-spill, en tallerken og en avis. På bordet TV-en står på ligger det 6 DVD-er, ikke sirlig plassert oppå hverandre. På gulvet er det faktisk ingen leker som flyter, det er sjelden. Men det ligger et pledd sånn halvveis oppe i sofaen. I bokhylla står nesten alle bøkene fint, men to bøker ligger foran de andre.
Det tar meg 5 minutter å rydde dette sammen, men vi gjør det altså bare i ny og ne. Rett og slett fordi vi bor her og ting brukes og vi trives med at huset er så uformelt at det synes at vi bor her. Og det synes jeg at vi må få lov til.
Det du beskriver her, er jo knapt rot. Jeg lurer litt på om du har vært hos noen som egentlig har det rotete.
|