Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-12, 14:44   #601
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Bra det ikke var fra den *hemmelige* mappa da....

Ja, grøss og gru.

Gammel 15-04-12, 15:24   #602
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Eiendom på Gimsøy.

En reise tilbake i tid.

Jeg lurer på hvilket rom som har resten av vinduet til doen.

Gammel 15-04-12, 15:54   #603
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Eiendom på Gimsøy.

En reise tilbake i tid.

Sitat fra annonsen:

Sitat:

Det må påregnes omfattende påkostninger for å oppnå boligstandard på våningshuset.

No kidding!

Gammel 15-04-12, 21:56   #604
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Eiendom på Gimsøy.

En reise tilbake i tid.

For en eiendom. Åh den som hadde hatt muligheten til å flytte nordover da. :drømme:

Gammel 16-04-12, 22:32   #605
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke alle styler boligen før salg, kjører dusinvis av pynteting på lager og tar ned familiebildene fra veggen.
http://heimdaleiendom.no/Prospekt/01...pnext=01011197
Men seriøst, det bryr jeg meg ikke noe om. Hadde jeg vunnet i lotto, så skulle jeg bydd på denne, flott tomt. Stor bolig med potensial, hagestue, 4 soverom, stort kjøkken om enn noe utdatert. Men men. Utenfor min prisklasse kan man si.

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 16-04-12, 22:55   #606
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror det er en plastbolle, for regnvann gjennom taket?

Vann til hunden, viste det seg.

Gammel 16-04-12, 23:05   #607
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Ikke alle styler boligen før salg, kjører dusinvis av pynteting på lager og tar ned familiebildene fra veggen.
Men seriøst, det bryr jeg meg ikke noe om. Hadde jeg vunnet i lotto, så skulle jeg bydd på denne, flott tomt. Stor bolig med potensial, hagestue, 4 soverom, stort kjøkken om enn noe utdatert. Men men. Utenfor min prisklasse kan man si.

Oi! Sjekk den samlingen i sofaen...

Gammel 16-04-12, 23:56   #608
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg lurer på hvilket rom som har resten av vinduet til doen.

Hehe,den så ikke jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

For en eiendom. Åh den som hadde hatt muligheten til å flytte nordover da. :drømme:

Ja,her det flott.

(Det er bare litt kjipt med denne manglende våren just nu.)

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 17-04-12, 00:00   #609
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Oi! Sjekk den samlingen i sofaen...

Slulle ønske jeg kunne legge inn bildet fra stuen her, det som har peisen til høyre og viser hele stuens lengde mot kjøkkendøra!

Mrs. S er ikke aktiv  
Gammel 17-04-12, 00:32   #610
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Slulle ønske jeg kunne legge inn bildet fra stuen her, det som har peisen til høyre og viser hele stuens lengde mot kjøkkendøra!

Sånn:

Gammel 17-04-12, 00:32   #611
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Ser ut som Anna er ferdig med puling og ikke vil ha mer tafsing, derfor er sengene delt, ikke med et nattbord i mellom, nei, her kjører vi tog...

Intrigue er ikke aktiv  
Gammel 17-04-12, 01:55   #612
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Å himmel...jeg synes vi har litt for mye stående rundt om jeg...

Men her hadde jeg glatt sett forbi det altså, om vi var på utkikk etter bolig. Flott område, og huset ser jo veldig fint ut.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 17-04-12, 08:30   #613
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Eller måker snø fra terrassen. Men boligen var i det minste innholdsrik i ordets definitive forstand, det skal de ha.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 17-04-12, 10:32   #614
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den familien kjenner jeg at jeg kunne tenkte meg å kjent. Det virket som et veldig varmt og frodig og morsomt hjem!

Gammel 17-04-12, 11:29   #615
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh my eyes! Det var nipsen sin, det!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 17-04-12, 11:35   #616
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo en veldig fantasifull måte å henge opp gardiner på i det minste.

Gammel 17-04-12, 11:40   #617
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får sånn Where's Wally følelse her.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-04-12, 09:18   #618
MokkMokk

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg får sånn Where's Wally følelse her.

Der sa du det!

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 18-04-12, 09:35   #619
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Eiendom på Gimsøy.

Du og jeg Inter. Hadde den ikke vært konsesjonspliktig er det nesten så jeg selger huset mitt og kjøper den som fritidseiendom. Ihvertfall hvis møblene følger med ved salg. (Nei, jeg tuller ikke.)

Balanse er ikke aktiv  
Gammel 18-04-12, 09:39   #620
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den familien kjenner jeg at jeg kunne tenkte meg å kjent. Det virket som et veldig varmt og frodig og morsomt hjem!

Enig, jeg ble ordentlig glad av å bla gjennom bildene. Nydelig eiendom også.

Balanse er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.