Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hverdagsneglelakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-12, 21:23   #11
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hverdagsneglelakk

Siden man er inne på lag-på-lag her: Jeg har blitt neglelakkdame på mine gamle dager etter å ha begynt med en negleforsterker som i løpet av et par uker fikk mine supermyke negler som jeg kunne dra av med fingrene til å bli så solide at de må files da de er så harde at det ikke går an å klippe dem lenger.

To lag med Essie oppå base funker greit et par dager før oppvasken tar dem, men om jeg tar på Essie overlakk i håp om at de holder enda litt lenger så bobler lakken seg og detter av i flak innen et døgn. Hvorfor det???!!? Det skjer hver gang. Jeg bruker neglelakkfjerner før første lag (base), deretter to lag neglelakk og til slutt topcoat. Hva gjør jeg feil?

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.