|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#125 |
|
kamerat
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De har vært ekstremt intelligente. Tilfeldig? Neppe.
|
|
|
#126 |
|
Audacious
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Å, jeg kjenner jeg skulle ønske at jeg kunne si at alle har vært superintelligente sosialister, men så har de ikke det.
|
|
|
#127 |
|
kamerat
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Alle mine har før eller siden tatt doktorgrad, inkludert de fra ungdomsskolen.
|
|
|
#128 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Stødige, seriøse og realfagsutdannede. Typisk rolige og litt fåmælte. Og jeg ser at de alle har endt opp ganske likt; engasjerte familiefedre, med grei inntekt, enebolig i byggefelt, 2-3 barn og stor bil.
|
|
|
|
#129 |
|
...we have cookies
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De jeg har hatt lange forhold til har det til felles at når de fikk meg 'trygt plassert' så var det ikke så viktig å pleie det forholdet mer. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?
Phft, variasjon er vel bra? Jeg kom forresten på et par unntak fra min latinamerikanske periode.
|
|
|
|
#132 |
|
...we have cookies
|
Takk. Der kom du med det jeg har lett etter. Altså fellestrekket hos de jeg har vært sammen med i lengre tid. |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Alle har vært født i 1969, med unntak av mannen. Egentlig ganske merkelig, for det er ikke det året jeg er født.
|
|
|
#134 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ettersom du vervet Ulvefar lurer jeg fælt på når du sluttet med det, altså.
|
|
|
#135 |
|
Audacious
|
Jeg sluttet etter å ha vervet ham til bare én organisasjon, enda han ikke var ferdig oppsjekket. Det kunne jo være flere, ikke sant?
2001&2005 Sist redigert av Acsa : 14-04-12 kl 14:13. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Kom på et fellestrekk med de to jeg har vært sammen-sammen med: begge endte opp med jobber der de tjener relaivt grisebra med penger. En eier sitt eget selskap, en er partner der han jobber (dog var de begge fattige skolegutter da vi ble sammen). Og begge var smarte iq-messig. Begge ble dumpet fordi de ikke var blant de mest trofaste.
|
|
|
#137 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Øyne som skrår litt liker jeg generelt. Ble bevisst det for en god tid tilbake. Sist redigert av Dronningen : 16-04-12 kl 11:59. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ute på tur
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De som jeg har vært "head over heels" forelsket i har alle vært høye, mørkt hår og gutteaktig sjarmerende og smarte.
|
|
|
#139 |
|
intro
|
Ja, triste øyne er fint! Jeg har også flere sånne på lista.
|
|
|
|
#140 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Tja, at ingen av de har vært noe å samle på? Sist redigert av Luvi : 14-04-12 kl 23:44. |
|
|
|
![]() |
|
|