|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Ja. Og nei.
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 13-04-12 kl 15:38. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De jeg har hatt mest seriøse forhold til har alle vært ganske filosofiske av seg, ganske intellektuelle, friluftsinteresserte. Utseendemessig er det overvekt
|
|
|
#64 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Ingen Frp`ere her heller!!
|
|
|
#66 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Lite tror jeg. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Stiv
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Jeg har en broket forsamling bak meg, innser jeg. Den ene er jeg nok så sikker på stemmer FrP i dag.
|
|
|
|
#68 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Nå kom jeg på en fellesnevner,de fleste jeg har vært sammen med,har elsket fotball. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Åja, begge de to som jeg virkelig virkelig falt for kan synge. Jeg likte de før jeg så de på en scene, men damn!
|
|
|
#71 |
|
Shake it out!
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Nei, i grunnen ikke. Førstemann var bare usedvanlig pen. Ikke så høy, og mørk. Og et skikkelig dass. Han har vokst seg hyggelig dog. Og er like pen, gitt. Andremann var ganske pen, høy og blond. Og i grunnen et dass, han også. Tredjemann, som jeg giftet meg med var passe høy og mørk og pen. Og fungerte i sirkus 20 år før han ble et dass.
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Smilende øyne og mørkt hår og 1.82. Alltid 1.82. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Egentlig ikke. Noen fellestrekk har noen av dem, men vil ikke si at det er noe mønster nei.
|
|
|
#74 |
|
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?
Det var bare en spøk, og litt morsomt siden han jeg VAR gift med faktisk kom fra Bergen (det gjør ikke jeg), men det kunne jo ikke du vite
|
|
|
#75 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De to seriøse forholdene jeg har hatt - jeg har falt for øynene, humoren og lynnet på begge typene. De er litt like - og datanerder.
|
|
|
#76 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De har, nesten uten unntak, vært splitter pine gale.
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.” Sist redigert av Sir Limpalot : 13-04-12 kl 18:21. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Jeg faller utelukkende for høye, blonde og blåøyde menn som er supersmarte, sære og litt nerdete. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Fellestrekk er vel at de alle har lite hår
|
|
|
#79 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Vel: Høye, fhv slanke med glimt i øye og et lurt smil! Stort sett mørkehårede, men finst unntak vist...
|
|
|
|
#80 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Pinlig mange fellestrekk. 1.80 høye, stor nese, mørkt hår og blå øyne, lite nevenyttige og skinnmagre. Det gjelder utringninger de aller fleste jeg har vært interessert i, inkl nåværende. |
|
|
|
![]() |
|
|