|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?
Og jeg som trodde du var en av dem som drømte om Brad Pitt!? |
|
|
|
|
|
#42 |
|
One of These Days
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Jeg har nå falt for gutter som ikke akkurat behandlet meg veldig bra, men det var i ungdomstida. De tøffe, litt farlige gutta! Nei, jeg finner faktisk ikke noen fellesnevner verken i interesser, alder, utseende eller personlighet. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
flisespikker
|
Mener du å antyde at han ikke liker meg?!
|
|
|
#45 |
|
Bedreviter
|
Og det inkluderer Patric Swayze også? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Jeg ser en fellesnevner til ettersom tråden skrider fram og jeg likevel ligger her på sofaen og hviler ryggen: Ingen har vært tøffe og farlige bad guys. Rett og slett INGEN dragning der. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De må være intelligente. I hvert fall sånn noenlunde. Og gjerne ha mørkt hår og knallblå eller fløyelsbrune øyne. Og snille og morsomme. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
Nå vet jeg ikke hvor du er fra, men jeg vet hvor Kirsebær er fra - og jeg er i jo i det minste fra Bergen selv.
|
|
|
#50 |
|
flisespikker
|
Hehe.
|
|
|
#51 |
|
Protonterapeut
|
Den føler jeg meg rimelig sikker på at er fellesnevner for mine også.
|
|
|
#52 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Mennene i de tre lengste forholdene har en viss likhet: ingen sportsinterresse (med unntak av store mesterskap sett fra sofaen), lite handy, lavere enn meg (som er ganske høy), sosiale men sære. Men hvis jeg begynner å tenke utover det, blir det færre fellestrekk. Kanskje manglende sportsinteresse er det eneste? Og ingen har vært fra Bergen.
|
|
|
#53 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De er ganske forskjellige, egentlig, hårete armer og bein, av en eller annen grunn synes jeg det er skikkelig turnoff med menn som har lyse/lite hår på armene/leggene. Alle har vært blåøyde, men det tror jeg er tilfeldig, jeg synes i hvert fall brune øyne er pent også. Og høyde rundt 1.80 virker å være en god standard for meg. Åja, og så pleier de å være sjarmerende og smarte nerder som sliter litt sosialt. Og så har de en tendens til å dumpe meg
|
|
|
|
#54 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Med unntak av de alle har vært menn kan jeg ikke se noen likhetstrekk gitt.
|
|
|
#56 |
|
Audacious
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Jeg klarer ikke å se noen likhetstrekk overhodet. Eller, to av dem var halvt belgiske legesønner, teller det?
|
|
|
#58 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
|
|
|
#59 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Alle mennene jeg har hatt LIDENSKAP med har vært høye, barske, litt skumle og på grensen til ikke grei med meg. Og mens jeg skriver kommer jeg på at dette kun gjelder 3 menn.
|
![]() |
|
|