Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe felles for dem du har falt for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-12, 14:33   #41
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selvsagt, det var ikke ment å være en sånn "jeg ville aldri valgt en dårlig mann!"-uttalelse. De aller fleste menn jeg har likt har jeg jo ikke vært sammen med, og vet dermed ikke hvordan dette kunne utviklet seg. Men alle jeg har falt for/latt meg sjarmere av er menn som har gitt klart uttrykk for at de likte og satte pris på meg, jeg har aldri falt for noen som virker "uoppnåelige".

Og jeg som trodde du var en av dem som drømte om Brad Pitt!?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:33   #42
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har nå falt for gutter som ikke akkurat behandlet meg veldig bra, men det var i ungdomstida. De tøffe, litt farlige gutta! Nei, jeg finner faktisk ikke noen fellesnevner verken i interesser, alder, utseende eller personlighet.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:34   #43
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og jeg som trodde du var en av dem som drømte om Brad Pitt!?

Mener du å antyde at han ikke liker meg?!

Gammel 13-04-12, 14:34   #44
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jo, der så jeg det. Ingen jeg har vært sammen med har stemt FRP.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:35   #45
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selvsagt, det var ikke ment å være en sånn "jeg ville aldri valgt en dårlig mann!"-uttalelse. De aller fleste menn jeg har likt har jeg jo ikke vært sammen med, og vet dermed ikke hvordan dette kunne utviklet seg. Men alle jeg har falt for/latt meg sjarmere av er menn som har gitt klart uttrykk for at de likte og satte pris på meg, jeg har aldri falt for noen som virker "uoppnåelige".

Og det inkluderer Patric Swayze også?
Eller var det min flamme, kanskje?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:35   #46
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser en fellesnevner til ettersom tråden skrider fram og jeg likevel ligger her på sofaen og hviler ryggen: Ingen har vært tøffe og farlige bad guys. Rett og slett INGEN dragning der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:35   #47
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

De må være intelligente. I hvert fall sånn noenlunde. Og gjerne ha mørkt hår og knallblå eller fløyelsbrune øyne. Og snille og morsomme.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:38   #48
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med unntak av en har alle vært snille.

Gammel 13-04-12, 14:39   #49
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Det gjelder ikke meg, men jeg kan ramse opp ganske mange andre byer de ikke kommer fra

Nå vet jeg ikke hvor du er fra, men jeg vet hvor Kirsebær er fra - og jeg er i jo i det minste fra Bergen selv.
Det var bare ikke noen som var gode nok innenfor de 7 fjell, tydeligvis.

Jeg har vært en sucker for musikere, men det er ingen fellesnevner. Min mann er så umusikalsk man får dem.

Gammel 13-04-12, 14:39   #50
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og det inkluderer Patric Swayze også?
Eller var det min flamme, kanskje?

Hehe. Nei altså, sånn bortsett fra at kjendissvermerier blir noe litt annet, så tenkte jeg på "uoppnåelig" som, hm, som å være litt sånn arrogant-"tøff"-"hard to get", i motsetning til å gi inntrykk av å være hyggelig og snill og imøtekommende. Faktisk uoppnåelige var jo mange av dem jeg falt for, i den forstand at de ikke var interessert, men alle RL-svermeriene mine tror jeg har vært for menn/gutter som var hyggelige og ga inntrykk av at de likte meg.

Gammel 13-04-12, 14:40   #51
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jo, der så jeg det. Ingen jeg har vært sammen med har stemt FRP.

Den føler jeg meg rimelig sikker på at er fellesnevner for mine også.

Gammel 13-04-12, 14:40   #52
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Mennene i de tre lengste forholdene har en viss likhet: ingen sportsinterresse (med unntak av store mesterskap sett fra sofaen), lite handy, lavere enn meg (som er ganske høy), sosiale men sære. Men hvis jeg begynner å tenke utover det, blir det færre fellestrekk. Kanskje manglende sportsinteresse er det eneste? Og ingen har vært fra Bergen.

Gammel 13-04-12, 14:41   #53
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De er ganske forskjellige, egentlig, hårete armer og bein, av en eller annen grunn synes jeg det er skikkelig turnoff med menn som har lyse/lite hår på armene/leggene. Alle har vært blåøyde, men det tror jeg er tilfeldig, jeg synes i hvert fall brune øyne er pent også. Og høyde rundt 1.80 virker å være en god standard for meg. Åja, og så pleier de å være sjarmerende og smarte nerder som sliter litt sosialt. Og så har de en tendens til å dumpe meg

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:44   #54
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Med unntak av de alle har vært menn kan jeg ikke se noen likhetstrekk gitt.
Eller de har alle vært tynne, i allefall i starten.

Gammel 13-04-12, 14:45   #55
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Vi har alle vært tynne i starten. Akk, ja.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:46   #56
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer ikke å se noen likhetstrekk overhodet. Eller, to av dem var halvt belgiske legesønner, teller det?

Ellers har jeg falt for lange, korte, lyse, mørke, korthåra, langhåra. Jeg har nok en liten forkjærlighet for langhåra gutter, men det er litt dårligere utvalg av dem, så jeg har måttet ta til takke med korthåra også.

Gammel 13-04-12, 14:47   #57
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Haha. Brødre?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:47   #58
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Med unntak av de alle har vært menn kan jeg ikke se noen likhetstrekk gitt.

Og

Gammel 13-04-12, 14:48   #59
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle mennene jeg har hatt LIDENSKAP med har vært høye, barske, litt skumle og på grensen til ikke grei med meg. Og mens jeg skriver kommer jeg på at dette kun gjelder 3 menn.

De andre har uten unntak vært mørkhårede og korthårede (fikser ikke langt hår), de fleste med brune øyne. Ingen lavere enn meg (174). Og alle sammen slanke.

Ja, og så har jeg aldri likt/pult/vært sammen med noen med dårlig klessmak.

Gammel 13-04-12, 14:50   #60
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Haha. Brødre?

Nei, utrolig nok! (Men den enes bror var litt betatt av meg, da. )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.