Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Vil du dele bloggen din?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-12, 21:47   #41
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil du dele bloggen din?

Her er hobbybloggen min.

Gammel 10-04-12, 21:53   #42
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

For en nydelig blogg Inagh! Og for noen fine tegninger/illustrasjoner.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 22:13   #43
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Drømmer om det, Nabojenta - men har total sperre på den kreative fronten for tiden.

Men du kan jo bare bruke de bildene du allerede har i bloggen. De er nydelige! Jeg elsker dem, og vil ha flere av dem i ramme.

Gammel 10-04-12, 22:26   #44
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den blir ikke oppdatert veldig ofte, men er et sted jeg kan lagre utbrudd jeg måtte få over etellerannet tema.
Hittil ligger det rants om bensinpriser, veistandard, ulv og zombier (siste ikke skrevet av meg), og et par om Utøya.
Så det dukker vel opp noe nytt med ujevne mellomrom.

http://sturlah.blogspot.com/

Vil gjerne se bildebloggen din, Isolde.

Gammel 11-04-12, 09:38   #45
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Tror jeg må få meg et litt mer nøytralt navn på bloggen min. Noen som har forslag? Vil forsatt inneholde 98% bilder.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 11:09   #46
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil gjerne se bloggen din, Isolde.

Gammel 11-04-12, 11:15   #47
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Her er min.

Gammel 11-04-12, 12:01   #48
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Tanketanken - mye mat, men også skråblikk på hverdagslivet med barn

Kjempefin blogg!
Nå fikk jeg også lyst til å lage hummerravioli.

Gammel 11-04-12, 15:38   #49
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Her er min.

Nå er det lenge siden jeg har besøkt deg. Takk for påminnelsen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 16:36   #50
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Kjempefin blogg!
Nå fikk jeg også lyst til å lage hummerravioli.

Takk Prøv på hummerraviolien da vel!

Gammel 14-04-12, 12:58   #51
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også laget blogg
Den er fremdeles under konstruksjon, med tanke på utseende. Jeg har tenkt lenge på å lage en egen blogg for dette, og denne tråden inspirerte meg http://escjunkie.blogspot.com/

Gammel 16-04-12, 11:43   #52
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en hageblogg som er ikke oppdateres lengre dessverre, siden jeg ikke har huset og hagen lengre Jeg savner den huset, hagen og de gode naboene noe så helt sinnsykt!

Men jeg syntes bloggen var fin da jeg hadde den, så kanskje noen kan ha nytte av den!

Også har jeg bloggen min her på FP da. Åpen for alle!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 09:42   #53
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det noen flere som har blogger de vil dele?
Jeg er på jakt etter nye å følge.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-12, 10:47   #54
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en blogg, men siden jeg begynte å blogge på FP har den i stor grad ligget brakk - jeg kopierer en del, men ikke alle, innlegg fra FP over dit, slik at f.eks. film- og konsertomtaler ligger et åpent sted jeg kan linke til når det er aktuelt. Men om noen vil se, så værsågod.

Gammel 03-08-12, 11:59   #55
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Min blogg er her.
Litt skummelt å dele, da den inneholder noen muffins.
Mest interiør, litt om familieliv og litt mat/baking.

Gammel 03-08-12, 15:29   #56
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder på med ny nå. Selve websiden er online, men designet er ikke klart. Har bare kastet sammen noe midlertidig.

Den er ikke spesielt saftig rent tematisk for den skal bli litt sånn "jobbreklame" etter hvert. Så lager litt svadafyll for tiden føler jeg.

Bloggen min har navnet mitt som domenenavn, så sender heller på prikk til de som evt vil se. Men den er uspennende altså.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 12:55   #57
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg holder på med ny nå. Selve websiden er online, men designet er ikke klart. Har bare kastet sammen noe midlertidig.

Den er ikke spesielt saftig rent tematisk for den skal bli litt sånn "jobbreklame" etter hvert. Så lager litt svadafyll for tiden føler jeg.

Bloggen min har navnet mitt som domenenavn, så sender heller på prikk til de som evt vil se. Men den er uspennende altså.

Jeg vil veldig gjerne se bloggen din Joika.

Gammel 13-08-12, 12:56   #58
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Takk for tips Skilpadda og Silje sol. Alltid moro med nye/gamle blogger.

Gammel 13-08-12, 13:08   #59
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil gjerne se bloggen Joika.

Jeg har fått ny blogg siden denne tråden ble startet. Flyttet den gamle for å få vekk det hele navnet mitt. Har vel sånn ca 2 lesere hver dag. Hehe.
Nye adressen ligger i den gamle bloggen, men det er bare å spøre om noen vil ha den nye adressen også.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 13:55   #60
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Jeg vil gjerne ha den nye adressen Isolde.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.