Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-12, 09:38   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feminin, klassisk og praktisk stil - går det?

Hvis du tar imot stylingtips fra godt voksne: Du har en figur som kler det aller meste, og du kommer nok langt med å velge bare tenke litt mer feminint og innsvingt når du velger klær. Du trenger ikke bli pastellfarget med rysjer og blonder. Cardigans med en enkel og litt ettersittende t-skjorte under er fint både til jeans og skjørt. Liker du skjørt, så tror jeg du vil kle enkle skjørt som er litt utskrådd og slutter ett eller annet stykke over kneet. Sånne har jeg hatt i garderoben min i mange år, i forskjellige varianter, og de er veldig anvendelige både som helt hverdagslig med flate sko og til litt mer oppdresset.

Støtter ellers Polyannas skjortekjoleforslag, det er en fin måte å gå med kjole uten at det blir for søtt. Ellers er jeg veldig glad i noen innsvingte bomullsgensere med lange ermer som Boden har. De fins i masse fine farger og stripekombinasjoner og er akkurat passe utringet.

Vagabond sko liker jeg også ofte. Prøv å finne sko som er fine, men samtidig ikke tar knekken på ryggen. Kan enkle flate ballerinasko være aktuelt?

Er chinos aktuelt? Jeg kjøpte nettopp både rød, orange og beige på Lindex. De kostet 199 og var faktisk veldig fine både i fasong og stoff og detaljer. Sikkert mye finere på en så slank dame som deg. Jeg syntes det var godt med litt farge etter vinteren, siden jeg har lett for å være grå og svart og hvit og dongeriblå mye av tiden. Med forbehold om at jeg er helt ut, jeg er jo en annen generasjon.

Sist redigert av Filifjonka : 10-04-12 kl 09:50.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.