Sv: Hva gjør man egentlig med sånne?
Jeg har en slik venninne, men nå må jeg vel kanskje bare kalle henne en bekjent. Jeg tok et oppgjør med sladringen hennes og sa rett ut at jeg ikke kom til å betro meg til henne mer, for når jeg fikk vite så intime detaljer om folk jeg knapt kjente så gudene vet hva folk jeg ikke kjenner vet om meg. Hun rodde veldig og sa at hun har jo så stor respekt for meg og hun ville aldri sagt noe om meg til noen, men siden vi også har felles venner vet jeg at det ikke er sant dessverre og det sa jeg også. Etter dette ble det mer og mer vanskelig å være sammen for jeg fortalte ingenting om meg og mitt og hver gang hun begynte å fortelle om noen så måtte hun ta seg i det og unnskylde seg og si at det var slik de skrev til alle og enhver på Facebook eller fortalte åpent om i barnehagen osv så det ble tilslutt bare teit.
Veldig synd og veldig leit, for hun var en fantastisk god støttespiller og en bedre lytter enn noen og vi hadde mange fine samtaler. Men det hjelper lite når du nesten hører ekkoet av samtalen deres på bygda før den er avsluttet. 
Men selv om det var trist og jeg savner henne så var det det eneste riktige for meg å gjøre da, selv om det kostet meg mye! Lykke til!