Sv: Hvor vil vi på sommerferie?
Vi var i sør Spania i fjor. Fly til Malaga og bodde i Fuengirola.
Likte oss kjempegodt der. Det var litt luftig drag og ikke så hett. Men vannet i havet er ikke så varmt da..
Det er en superfin dyrepark i byen. Man kom tett innpå dyrene. Mange forskjellige dyr.
Det finnes også badeland i byen, det var ikke vi på da.
Var i snobbebyen Marbella. Flott havn med DE luksusbåtene. Gøy å se litt av hvert langs havnen der... Vi spiste middag på Hard Rock Cafe og glante litt i butikker.
Kjørte østover til Gibraltar. Var på havsafari og tuslet rundt i den britiske kolonien.
Kjørte oppi fjellene til en koselig hvitmalt fjellandsby, Mijas. Der kjørte vi esel rundt i gatene, spiste middag og gikk der og surret til langt på kveld. Koselig.
Vi var også på dagstur til Marokko, til Tanger. Det var en laaang dag men en kjempeopplevelse. Gøy å oppleve en annen verdensdel. 
Drar gjerne tilbake igjen men da vil vi også dra mot øst for Malaga og titte på byene der. Vet at det finnes en dryppestensgrotte der.
I år skal vi fly til Alicante og bo i Albir, ca 45 minutter nordover. Der vet jeg at det er masse gøy for barn, dyrepark, tivoli og badeland.