Sv: Billige familieferier?
Jeg har i hele dag tenkt på Apans familie og klarer ikke helt å se for meg hvordan dere har det sammen, for det virker veldig forskjellig fra hva jeg er vant til, og det er litt fascinerende. Mener du at når dere er sammen så er dere SAMMEN-sammen hele tiden? Hva GJØR dere på da? Der er helt oppriktig ment, altså. I vår familie, og min manns, er vi vant til at kvalitetstid gjerne er at alle sitter krøllet sammen i hver sin stol, med hver sin bok eller avis. Altså, innimellom spiller vi et spill sammen eller bare sitter og prater, men vi er alle sammen skrudd sammen slik at vi innimellom trenger en pause fra de andre. I går var vi i barnedåp, og etter 6 timer hui og hei med fettere og kusiner fant mellomsøster seg et par bøker og satte seg i en krok og leste. Helt normal oppførsel i vår bok. 
Jeg håper ikke jeg høres nedlatende eller ekkel ut nå, det mener jeg ikke å være, altså. Jeg blir bare oppriktig nysgjerrig. Er det ok?