Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dere som bruker Moroccanoil Treatment …

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 22:01   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Dere som bruker Moroccanoil Treatment …

... bruker dere balsam også?

Jeg har nå kjøpt Moroccanoil Treatment, hovedsaklig til snuppa, men også til meg Vanligvis så bruker hun Redken All Soft shampoo og så All Soft Heavy Cream for å gjøre håret glatt, smidig og gi håret nok fuktighet. Dog så bytter hun over til lettere shampoo og balsam på sommerhalvåret da hun har lett atopisk hud (L'Occitane for sensitiv hodebunn). Før har vi brukt BioSilk oljen i håret, men nå tenkte jeg vi skulle teste ut Moroccanoil

Hvilke erfaringer har dere med Moroccanoil? Må vi bruke balsam i tillegg eller holder det med oljen?

Gammel 01-04-12, 22:04   #2
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som bruker Moroccanoil Treatment …

Jeg bruker begge deler, spesielt når håret er vintertørt som nå. Ta bare ikke for mye olje, du sklir av puta.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 22:11   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Jeg bruker begge deler, spesielt når håret er vintertørt som nå. Ta bare ikke for mye olje, du sklir av puta.

Synes jeg ser det! Ja, da tenker jeg snuppa må ha balsam i tillegg også. Blir fort flokete.

Gammel 01-04-12, 22:17   #4
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Fikk en Morrocan Oil til jul og har bade lagt den til som stylingprodukt, dvs har ikke falt meg inn å droppe balsam i det tørre krusete håret mitt, hehe.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.