Sv: Billige familieferier?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Apan: selvsagt kan man uttale seg mer diplomatisk. Jeg syns for øvrig det er merkelig å komme med surmaget oppgulp om det i en tråd hvor det ikke har skjedd. Prøver du å provosere det fram?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Samme tenkte jeg. Her har man holdt seg i skinnet en hel tråd, og får fortsatt kjeft. Fordomsfullt, rett og slett.
Merk ordet ekstremtypen i mitt eget sitat under her. Jeg sa ingenting om at det ikke skjedde i det hele tatt i tråden, for det gjorde det. Men det har vært verre uttalelser i andre tråder.
Opprinnelig lagt inn av apan
Det har ikke vært noen uttalelser av den ekstremtypen i denne tråden
Alt under her er eksempler på trådsitater som i mitt hode er utrivelige overfor en ferieform mange ønsker og trives med. Hva er dette ekstreme ønsket om å bruke ordet helvete om andres ferier?
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Mye billigere (halve prisen, omtrent) og med den gedigne bonusen at man slipper unna charterhelvetet.
Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.
Ellers prater vi om en tur til varmere strøk rett før skolestart om det dukker opp noe til brukbar pris. Det fryser is i helvete før jeg blar opp 30-40.000 for en tur til sydenland for 4 personer, for det er det pokker meg ikke verdt. Ikke litt, engang.
Slippe å vite hvilket land man er i, slippe å menge seg med lokalbefolkningen og sørge for levedyktig økonomi ... Jeg syns det høres ut som helvete på jord, ikke paradis. 
Personlig syns jeg det er synd at "barnevennlig" har blitt synonymt med separate aktiviteter for barn og foreldre.
(dette siste er jo regelrett feil)
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Begynner jo nesten å angre litt på valget etter denne tråden ...
Det er jo supert at man får folk til å angre på eget ferievalg ved å uttale seg nedlatende, synes jeg .
|