Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvor mye ser du på TV?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Hvor mye ser du på TV?
Hver dag, mer enn to timer 32 22,22%
Hver dag 41 28,47%
4 - 6 dager i uken 19 13,19%
1 - 4 dager i uken 19 13,19%
En gang innimellom, noen ganger flere ganger pr uke, andre ganger ingen ganger pr uke 27 18,75%
Ser aldri på TV 6 4,17%
Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 13:48   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye ser du på TV?

Men jeg tenker altså "se på TV-programmer" når noen sier "se på TV". Jeg skjønner at det ikke var det du mente å spørre om, men da synes jeg spørsmålet i overskriften er litt misvisende i forhold til sånn som jeg bruker uttrykket. (Og ut fra en god del av svarene i tråden ser det ut til at det er flere som tenker sånn.) Og en av forskjellene på å "se på TV" og å "se film", for meg, tror jeg er i hvilken grad man har tatt et slags forhåndsvalg om hva man skal se - det er forskjell på å si "nå vil jeg se Gudfaren" og sette på filmen, og så slå av TV-en når filmen er slutt, og å si "la oss se hva som er på TV" og så kanalsurfe i tre timer. Selv om begge deler går ut på å sitte i sofaen og se på en påslått TV. (Å kanalsurfe kan til og med sies å være mer aktivt enn å bare se på filmen.)

Ville du forresten egentlig ønsket å få med i undersøkelsen den tiden folk bruker til å se film på PC/iPad/lerret?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.