|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
maler
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barn
Pram pack.
|
|
|
#83 |
|
maler
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barn
De fleste passer oppi der i hvertfall. Har ikke du en easywalker da? Den går i hvertfall oppi uten problemer. Mountainbuggyen også. Og babyjoggeren. Og TFK. Det eneste jeg er i tvil om er de aller største duovognene som emmaljunga duo edge. Min lille nitro går greit vil jeg tro. Veldig kjekk sak, anbefalt av flyselskapene. Når du har pakket i en sånn en, tar de litt mer ansvar for evt skader enn ellers.
|
|
|
#84 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnDe har egen til EW også. Så den hos barnevognservice eller barnas hus her en dag. Var kansje barnas hus. Du kan jo se hva som blir billigst. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnPrampack passer til alle, ja. Det er vel også den eneste som er godkjent av en del flyselskaper, i hvert fall Norwegian? Jeg elsker vår i hvert fall, får dyttet inni hele vognen pluss pose og skinn og hva-har-du. Ikke at du trenger det i Syden da, men dog.
|
|
|
|
#86 |
|
I mål
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnVår gamle Emmaljunga har vært både i Thailand, Sveits og på Kypros det siste halvannet året uten pram pack, og det har fungert bra det altså. Den har fått noen smeller da. Det avhenger jo litt av hvor gammel din EW er. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Verdens enkleste ferie med 3 barnHvordan var ferien, Appelsin?
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein Sist redigert av Amelie : 13-01-13 kl 23:38. |
|
|
|
![]() |
|
|