Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva skal jeg servere av mat i bursdag? (runddag)

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 11:59   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal jeg servere av mat i bursdag? (runddag)

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Tapas er jo veldig "in".
Eller et godt og gammeldags koldtbord, da er det noe til alle. Og du kan jo lage akkurat hva du vil. Blir ikke noe styr med varming og slikt heller.

En god gryte med masse fløte ( finnes det ikke gode alternativer der?) og mørt kjøtt, med ris eller salat og loff til er jo godt.

Finnes havrefløte i værtfall men både jeg og hun synnes det blir bismak av den.men ha sikkert "kokt" den for lite eller for lenge...

Hva har man på koldbord da? Tror ikke jeg har spist sånt på en 10 år så.. :telfon hjerne:

Tapas vet jeg fortsatt ikke hva er og tror jeg står over å lage noe som jeg ikke vet hva er

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

Tacogryte el suppe har slått an her, servert med rømme, ost og tortillachips

Finnes ingen gode erstatninger for rømme og ost. Jeg har laktoseintoleranse, og den nye laktosefrie rømmen smaker stygt og er suppete og kornete.Sikkerlig hæslig
Og min venninne tåler ikke melk i det hele tatt.
Så tror at noe med taco utgår denne gangen.
Før har vi hatt tacogryter uten tacokrydder da den er full av paprikapulver,men gått til noe krydder av grønn chilli, og min venninne har spist litt rømme, men nå er hun gravid og tåler ikke et lite "korn" av melke ting før hun blir kjempedårlig

Men litt kjedelig å servere noe man bestandig serverer.

Kjenner jeg blir sprø av å tenke på hva jeg skal lage å servere og er glad det er 1 mnd til jeg skal feire den.

Hadde elgsteika jeg har i fryseren vært større hadde jeg laget den men den er aaalt for liten til 10-15 stykker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.