Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bunad vs dress

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-12, 22:26   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bunad vs dress

Jeg tror jeg heller mot bunad igjen. Penbukser, skjorter og vester har han alltid et greit utvalg av. Jeg synes ikke det er fint nok til konfirmasjon.

Men jeg er ikke sikker på om jeg er helt fortrolig med årets Name It bunad. Må se den IRL før jeg bestemmer meg. Lurte litt på blå, men i år er de røde og grønne. Da blir det rød. Han er kritthvit i håret, og har knallblå øyne, så jeg tenkte kanskje blå kunne bli fint.

Gammel 23-03-12, 07:44   #2
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bunad vs dress

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg tror jeg heller mot bunad igjen. Penbukser, skjorter og vester har han alltid et greit utvalg av. Jeg synes ikke det er fint nok til konfirmasjon.

Men jeg er ikke sikker på om jeg er helt fortrolig med årets Name It bunad. Må se den IRL før jeg bestemmer meg. Lurte litt på blå, men i år er de røde og grønne. Da blir det rød. Han er kritthvit i håret, og har knallblå øyne, så jeg tenkte kanskje blå kunne bli fint.

Så faktisk name-it bunadene IRL her for ett par dager siden, synes de var fine.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.