Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ungkarskvinnen, mandager på Fem

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-10, 18:57   #41
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ungkarskvinnen, mandager på Fem

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Det hadde jo vært slutt med Frank og eksen flere måneder før programmet startet. Men regner med at han meldte seg på programmet med kjærlighetssorgen ferskt i minne, så da han ble med, så tror jeg at han hele tiden tenkte på hvorfor han hadde meldt seg på i utgangspunktet, og etterhvert så innså han at dette ble helt feil :dagens analyse av Frank:

Lurer på hvorfor det ble slutt med Frank og eksen egentlig jeg? Det virket jo som om begge ønsket det ugjort...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 22:49   #42
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Virker ikke ut som om det var en endelig slutt med dem heller. FOr hun sa jo "Jeg vil bare at du skal komme hjem igjen"...

Gammel 20-11-10, 00:08   #43
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Roberto
Men likte godt nr 2 også jeg altså.

Montro om det kommer til å funke for dem..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 19:05   #44
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som ser Ungkaren på Fem som går nå da?

VG har jo artikkel om hvem han velger i finalen, og jeg leste den, selv om jeg hadde planlagt å se hele serien. Men nå tror jeg ikke jeg gidder å se mer av den. Og det ikke pga at jeg vet hvem han velger, men ble så skuffa over hvem han valgte.

Vanligvis liker jeg best dokumentarer på Tv altså, Ungkaren er vel det eneste reality-programmet jeg ser. Interessant å drive litt privat sosiologi-forskning feks.

Gammel 13-03-12, 19:23   #45
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg må laste ned ungkaren fra nettet for han var jo så søt når han var med som frier. Nå får jeg med meg en gammel runde (Jake Pavelka) på formiddagene, og rister oppgitt på hodet over at han faktisk velger Vienna til slutt. Fyren kan jo ikke være helt vel bevart.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 20:00   #46
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg tror jeg må laste ned ungkaren fra nettet for han var jo så søt når han var med som frier. Nå får jeg med meg en gammel runde (Jake Pavelka) på formiddagene, og rister oppgitt på hodet over at han faktisk velger Vienna til slutt. Fyren kan jo ikke være helt vel bevart.

Det er akkurat det, hadde liksom litt store froventinger til han, men de ble fort lagt død da jeg så hvem han valgte, (har sett to episoder). Nå gidder jeg nok ikke bruke tid på han, trur eg..

Så litt på Jake-sesongen, hun var vel ihvertfall ikke ondskapsfull, var hun vel? Mye "fornuftig" man skal bry hodet sitt med..

Men hun Jenna, i Ben-sesongen, det da være en skuespiller som er hyret inn?

Gammel 13-03-12, 20:29   #47
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser på denne runden.
Du må ikke si hvem han velger da.

Gammel 13-03-12, 20:47   #48
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Skal ikke det.

Gammel 13-03-12, 20:58   #49
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg følger med!

Gammel 13-03-12, 21:26   #50
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Jeg følger med, og har også sniktittet på hvem han velger.
Hadde egentlig ikke trodd at jeg skulle følge med på dette, men siden noen på jobb gjør det, har jeg jo blitt bitt av basillen.

Men nå vet jeg hvem som er den neste ungkarskvinnen også, Gleder meg mer til å følge det til høsten

Gammel 13-03-12, 21:32   #51
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Så litt på Jake-sesongen, hun var vel ihvertfall ikke ondskapsfull, var hun vel? Mye "fornuftig" man skal bry hodet sitt med..

Neida, bare veldig selvsentrert, litt dum, og skrekkelig grunn, i tillegg til at hun hadde lagt igjen de sosiale antennene sine hjemme.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 21:55   #52
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg følger med... Trodde jeg var den eneste i Norge. Herrejemini, for noen høns i den kurven.
Jeg har sympati med hestedama og hun som han klatret i broen med, og "håper" det blir en av dem. Men det gjør det vel ikke da.

Det kan ikke bli Blakely eller hun mørke, som gråt og nesten trakk seg igår?
Skumle damer assa, særlig når man ser hvordan de oppfører seg i fylla! Jeg kan vel med noen tastetrykk finne ut hvem han velger...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-12, 00:35   #53
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har sneket.

Gammel 20-03-12, 00:36   #54
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Vanligvis liker jeg best dokumentarer på Tv altså, Ungkaren er vel det eneste reality-programmet jeg ser. Interessant å drive litt privat sosiologi-forskning feks.

Et sosiologisk studium.

Gammel 20-03-12, 21:21   #55
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Har sneket.

Sshhhhh....

Gammel 20-03-12, 21:46   #56
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Sshhhhh....

Jada.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.