Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Gode pannekaker uten melk?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-12, 13:47   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gode pannekaker uten melk?

*vurderer på påpeke det til leverandøren*

Det er jo helt idiotisk at det står laktosefri, når den er melkefri. Javisst er den laktosefri da, men det er jo underforstått når den er melkefri. Jeg skulle uansett ikke handle, vi avventer brevet fra sykehuset, men jeg hadde ikke tatt sjangsen på å kjøpe den om jeg skulle, uten å først ha dradd hjem og sjekket på nettet. Det er dårlig kundeopplysning.

(det virker bare så dumt å sende mail til soft-folka med sånn "nå skulle jeg ikke egentlig handle da, siden vi ikke lever melkefritt, men jeg tittet på deres blå soft, og la merke til..."-innledning, det passer bedre med "jeg har nettopp fått brev om at min tre år gamle sønn må leve melkefritt, og forsøker å finne frem i jungelen av varer. I den forbindelse så jeg på deres blå soft, og la merke til...")

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.