Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 12:03   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om noen har savnet diskusjonen om gutter og rosa støvler

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hadde guttene mine villet hatt noe rosa så hadde jeg kjøpt skjorte eller piquét. Synes det ser for dumt ut å la gutter gå i utpreget jentetøy.

Er det tilsvarende dumt å la jenter gå i utpreget guttetøy? :snerpe:

Gammel 28-03-07, 12:04   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Nei, det er mer akseptert. Jenter kan liksom gå i alt, de.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:07   #3
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Nei, det er mer akseptert. Jenter kan liksom gå i alt, de.

Enig. Det er ikke bare akseptert, det er tøft og kult …

Gammel 28-03-07, 12:11   #4
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jepp. Når storesøster nekter å gå i kjole og heller vil ha genser med dødninghode på, får hun det. Vi får se hvordan jeg reagerer når lillebror blir stor nok til å mene noe selv - og om han da kommer til å ønske seg rosa ballettkjole...

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 12:19   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Jepp. Når storesøster nekter å gå i kjole og heller vil ha genser med dødninghode på, får hun det. Vi får se hvordan jeg reagerer når lillebror blir stor nok til å mene noe selv - og om han da kommer til å ønske seg rosa ballettkjole...

Tror jeg heller ville kjøpt rosa balletkjoler til guttene enn klær med dødningshode på, klær med dødningshode synes jeg er utrolig stygge, jenta har riktignok et tørkle med dødningshode på. guttene har aldri ønsket seg noen klær med dødningshode på,

Gammel 28-03-07, 12:13   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-03-07, 12:55   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes ikke det er så mye tøy som er utpreget guttetøy, jeg. Men det er veldig mye tøy som er utpreget jentetøy. Det er vel den fordelen vi kvinnfolk har, vi kan gå i både skjørt og bukser og alle farger, mannfolk må holde seg til buksene, selv om Morten Harket gjorde et aldri så lite forsøk på å innføre skjørt for gutter

Jeg kunne helt sikkert funnet på å kjøpe en rosa genser til minstemann, men ikke en med blomster og blonder, om den hang aldri så mye på guttestativet i butikken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.