Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken tv-serie skal jeg se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-12, 18:56   #36
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken tv-serie skal jeg se?

Fringe er jo serien over alle serier, men den ser jeg jo du er fan av

Veronica Mars er nevnt her. En av de 'gamle' seriene som er vel verdt å se. Kultstatus!
Criminal Minds er en serie jeg har blitt hektet på i senere tid. Liker dynamikken og at det er lite utenomgreier i serien. Voldelig, men synes det er mest snakk om det og analyse av det. Ikke sååå grafisk.
Damages likte jeg i starten, men falt av. Men vil egentlig anbefale å gi den en sjanse.
Spooks er ikke nevnt her. Britisk serie om livet i MI5 (den heter MI5 i USA). Knallbra serie og relativt usminket om spion- og agentlivet. Dyktige skuespillere som Matt MacFadyen, Rupert Penry-Jones og Richard Armitage.
The Good Wife overrasket meg. Trodde dette var en relativt kjedelig serie, men synes egentlig den fortjener de prisene den har fått.
Game of Thrones er must see. Knallbra! Har ikke lest bøkene, men ikke nødvendig (mannen har så får fylt inn der jeg trenger).
Alcatraz har skuffet synes jeg, men mulig det er med den som mange andre mystery-serier at man må la det gå minst 5, 6 ep. før man er hektet. Har sett 3.
Thomas Dekker er nevnt over her, og da må jeg nevne The Sarah Connor Chronicles. Tragisk at den ble kansellert, for den var knallbra! Vel verdt å se det som ble laget.
The Vampire Diaries liker jeg faktisk. Tok noen episoder før jeg ble hektet, men så var jeg solgt.
Lark Rise to Candleford er en nydelig serie om et tettsted (Candleford) og en bygd (Lark Rise) i England. Herlig og sjarmerende periodedrama med fantastiske karakterer.
TrueBlood er heftig! Liker den, men den er jo voldelig da. Det samme med The Walking Dead.

Kommer sikkert på noen flere også

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.