Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Essie-neglelakker!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-12, 13:01   #21
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Essie-neglelakker!

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Har også ein grøn som eg ikkje ser der i farten - Trophy Wife
Samt underlakk og overlakk (som eg har funne ut er suverene til å holde lakken lenge.

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Vita har 3 for 2 på Essie nå. Var innom og kjøpte fire + base og top coat i dag

Jeg måtte jo innom Vita for å se på torsdag om de hadde - og snublet over tilbudet deres. Jeg endte opp med base- og topcoat pluss to farger. Trophy Wife (som er skjitkul) og så en litt mer nøytral lilla i litt lys farge. Litt annerledes å legge på enn andre når jeg har basecoat, så jeg trenger nok litt mer trening. Så langt liker jeg merket veldig godt. Den Maybelline jeg kjøpte uka før skal få gå rett i søpla. Den holdt ikke en dag engang.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 14:53   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sew psyched liker jeg veldig godt.

Jeg er nå dne lykkelige innehaver av 10 stk sew-psyched negler. Den er ganske gråaktig grønn, og egner seg derfor godt til hverdags, har jeg tenkt. (Hvis jeg tør, da..). Vårstemning!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 15:15   #23
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gikk for å finne den lille jeg kjøpte - Bangle Jangle. Den er fiiin.

Og så fant jeg Trophy Wife også, men jeg opplever den som litt grønnere enn på dette bildet.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 15:17   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg er nå dne lykkelige innehaver av 10 stk sew-psyched negler. Den er ganske gråaktig grønn, og egner seg derfor godt til hverdags, har jeg tenkt. (Hvis jeg tør, da..). Vårstemning!

Det er det jeg også synes. Kjøpte Trophy Wife og to andre som ligner på salget nå, men de er helt klart mer til festbruk for meg.

Gammel 10-03-12, 17:20   #25
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal og hente Lilacism på posten etterpå, spent på den.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 17:57   #26
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk mine to i posten i dag. Bestilte da blivakker.no hadde tilbudet sitt. Men må si jeg undrer meg over emballasjen. Så stor eske at den ikke gikk i postkassa mi - for to små flasker neglelakk.

Gammel 10-03-12, 18:07   #27
emin

emin sin avatar

emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg fikk mine to i posten i dag. Bestilte da blivakker.no hadde tilbudet sitt. Men må si jeg undrer meg over emballasjen. Så stor eske at den ikke gikk i postkassa mi - for to små flasker neglelakk.

Ja, derfor jeg himler litt over at jeg faktisk må på PostiButikk for å hente EN stakkars neglelakk etterpå.

Gammel 10-03-12, 18:17   #28
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Men fargene var fine.

Sexy Divide

Decadent Diva

Ingen av dem er helt som disse bildene, da. Den siste er fx mye mindre brun.

Gammel 10-03-12, 18:45   #29
emin

emin sin avatar

Standard

Jeg har Sexy Divide fra før, den er kjempefin.

Gammel 16-03-12, 17:01   #30
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ok, i går lakken jeg med mine nye Essielakker. Startet med base, så to strøkfarge før jeg avsluttet med overlakk.
Ikke gjort noe spesielt etterpå, ikke værtyper i vann heller.

Men lakken flasser av på flere negler allerede! Er det bare meg, har jeg gjort noe feil?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 17:02   #31
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

ipaden ordner og fikser ser jeg.

-Pippi
Gammel 16-03-12, 17:13   #32
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ok, i går lakken jeg med mine nye Essielakker. Startet med base, så to strøkfarge før jeg avsluttet med overlakk.
Ikke gjort noe spesielt etterpå, ikke værtyper i vann heller.

Men lakken flasser av på flere negler allerede! Er det bare meg, har jeg gjort noe feil?

Jeg fikk aldri Essie til å sitte, før jeg gikk til innkjøp av overlakken Seche Vite. Den er aldeles fantastisk, og i dag har jeg fire dager gammel Essie-lakk, og den har jeg i tillegg helsparklet en vegg med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 17:14   #33
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har for øvrig base coat fra Dior, men det tror jeg ikke spiller så stor rolle.

Gammel 16-03-12, 17:16   #34
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Essie er den eneste som holder på mine negler mer enn en dag, den jeg har nå holdt fra søndag til torsdag, det er rekord. Har under- og overlakk fra opi.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 19:43   #35
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at jeg for første gang har falt for en FP trend.

Jeg har nå kjøpt Essie grunnlakk, topplakk (husker ikke hva de heter på fint) og en neglelakk. Det er riktignok en lys rosa, som heter Sugar Daddy, jeg er ikke så modig på neglefarger. Det tok uhorvelig lang tid i går med fire lag, men det ser veldig bra ut, etter første dagen. Og jeg har både vasket opp og gjort annet husarbeid.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 22:21   #36
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg fikk aldri Essie til å sitte, før jeg gikk til innkjøp av overlakken Seche Vite. Den er aldeles fantastisk, og i dag har jeg fire dager gammel Essie-lakk, og den har jeg i tillegg helsparklet en vegg med.

Ok, kanskje jeg må prøve annen overlakk da. Nedtur altså.

-Pippi
Gammel 16-03-12, 23:13   #37
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sit veldig bra her også - med overlakk.
Blå: TID ja! Er nesten det mest kompliserte, for kven har tid til å la lakk tørke, 4 gonger.. Og er ein for rask, så blir det ødelagt, og ein må starte på nytt. Men nå planlegg eg lakking i morgon - og det burde halde nokre dagar

Gammel 17-03-12, 17:38   #38
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Denne neglelakken kan brukes til sparkling også, altså?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 20:19   #39
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne neglelakken kan brukes til sparkling også, altså?

Og til skraping av maling, faktisk.

Kanskje jeg burde starte en boligoppussing- og neglelakkstråd?

Gammel 18-03-12, 09:47   #40
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nessie virker ikke på meisje, 12 timer før første skade og innen 24 timer måtte den av grunnet store flak. Men før det så det veldig fint ut da ....

Hvilken overlakk var det som virket på deg Teofelia?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.