Sv: Filmer sett i 2012
Filmer og serier sett i 2012 (de to første sesongene så jeg halvparten av i 2011):
Januar:
1. Supernatural, sesong 6: Jeg elsker Supernatural. Elsker. 
2. Livvaktene, sesong 1 & 2: Dansk krim. Veldig bra!
3. Set up (dvd, Bruce Willis): Kjeeedelig. Selv ikke Bruce gjorde denne severdig.
4. Irena Sendler (dvd, Anna Paquin): Flott film om en fantastisk dame! Må sees!
5. Jegerne 2 (dvd, Rolf Lassgård, Peter Stormare): Helt grei krim.
6. Alvin og gjengen 3 (kino): Barnefilm, så den med de tre yngste som likte den godt. Jeg kunne styre min begeistring...
7. After.Life (dvd, Liam Neeson): Jeg liker Liam men denne filmen var en skuffelse.
8. Single white female (TV): Hyggelig gjensyn med spennende film!
9. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston): Denne var morsom! 
10: Trespass (dvd, Nicole Kidman, Nicolas Cage): Vel... Actionfilm. Litt spennende, mest dum.
11. Death at a funeral (tv, Chris Rock): Gjensyn med passelig morsom film.
12. Bad Teatcher (dvd, Cameron Diaz): Gjensyn. Jeg digger denne! Morsom!
13. The Gift (dvd, Cate Blanchett): Gjensyn dette også. Thriller som jeg liker veldig, veldig godt.
14. Abduction (dvd, Taylor Lautner): Denne var spennende! Ble positivt overrasket.
15. What lies beneath (dvd, Harrison Ford, Michelle Pfeiffer: Gjensyn med spennende thriller fra 2000. Liker den godt!
16. Horrible Bosses (dvd, Kevin Spacey, Jennifer Aniston: Så denne en gang til i går sammen med 15-åringen. Moro, moro! 
17. Don't be afraid of the dark (dvd, Katie Holmes): Dustefilm.
18. Livet er en sclager (tv, Helena Bergstrøm):Gjensyn med Fineste filmen! 
19. Sykt lykkelig (tv, Agnes Kittelsen): Oh my. Enda en norsk møkkafilm.
Februar:
20. I am number four (dvd, Alex Pettyfer): Action/Sci-fi. Egentlig ikke min type film, men den var ganske spennende. Likte den.
21. Politiskolen (tv, Steve Guttenberg): Komedie, gammel og god. Digger denne! John Tucker must die (dvd, Jesse Metcalfe): Joda, litt morsom. Litt.
22. Jernkvinnen (kino, Meryl Streep): Jeg likte denne kjempegodt.
23. Babycall (dvd, Kristoffer Joner, Noomi Rapace): Underlig film. Litt spennende, mest rar.
Mars:
24. The Company Men (dvd, Ben Affleck ) : Elsker Ben men filmen var bare helt grei. Ble litt skuffet over et par ting og det hele ble litt langdrygt.
25. Call the midwife (serie, Vanessa Redgrave, Jessica Raine): Fantastisk serie om jordmorliv i London på 50-tallet. 
26 Barnepiken (dvd, Emma Stone): Nydelig og rørende film. 
27. NOKAS (dvd, Tov Sletta): Joda, sikkert helt grei. Litt rotete filmet.
28. Diary of a wimpy kid (dvd, Zachary Gordon): Søt film men liker boka bedre.
When tomorrow comes
Sist redigert av Embriksmamma : 16-03-12 kl 23:18.
|