|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan definerer du romantikk?
Jeg tenker på romantikk som det siste du skriver om her. Jeg er enig i at alt det andre er hyggelig, men det er ikke det jeg tenker på som romantikk.
![]() |
#43 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvordan definerer du romantikk?Jeg synes ikke de små og store tingene man gjør for hverandre i hverdagen er romantisk. Det er hensynsfullt og snilt og hyggelig.
![]() |
#44 |
Muligens verdt å vente på
|
Jah, så egentlig var det ikke ironi, når jeg får tenkt meg om. Romantikk = levende lys, blomster, svulmende store ord og følelser.
![]() |
#45 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan definerer du romantikk?Hverdagsromantikken vår kan være å se enda en episode med Big Bang Theory.
![]() |
#46 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, ikke sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan definerer du romantikk?Spontant hyggelige ting som gjøres bare fordi den andre blir glad, det er romantisk.
![]() |
#48 |
Passiv
|
Så absolutt. Mannen min er ikke enig. |
![]() |
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan definerer du romantikk?Hverdagsromantikken er best. Som da jeg var syk og mannen fyrte i peisen før han gikk på jobb. Deilig å stå opp til varm stue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2012
![]() |
![]() Sv: Hvordan definerer du romantikk?Synes også at hverdagsromantikk er det aller beste. Små detaljer betyr utrolig mye. For eksempel i morres, før jeg dro på jobb, da stod kjæresten opp før meg, og dekket på til frokost (lenge før han måtte opp), slik at vi kunne være sammen. Det var romantisk... på en litt trøtt måte |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|