Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ikke fullt så flotte kaker ...

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-12, 22:27   #361
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikke fullt så flotte kaker ...

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er visst rar, for selv om jeg ser likheten med bæsj, sånn overfladisk, så ser jeg jo MEST "hey, kverna og krydra kjøtt stekt i masse smør! Yummi!", og hadde sikkert hevet innpå. :kjøttglad:

Jeg er også kjøttglad, men ikke heelt der.

Gammel 14-03-12, 23:11   #362
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er visst rar, for selv om jeg ser likheten med bæsj, sånn overfladisk, så ser jeg jo MEST "hey, kverna og krydra kjøtt stekt i masse smør! Yummi!", og hadde sikkert hevet innpå. :kjøttglad:

Ble sulten jeg!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 10:12   #363
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var det ikke noen her inne som skulle ha temaet bæsj i forbindelse med datterens 4-årsdag?

Gammel 15-03-12, 10:19   #364
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Minstepropellen ønsket seg skihoppkake. JEg hadde tenkt jeg skulle bestille av Salt. Kom ikke så langt så da måtte jeg til pers selv. Resultatet var temmelig dårlig:

Gammel 15-03-12, 10:45   #365
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Så godt å se at noen er på mitt nivå sånn kakemessig-hihi

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 10:51   #366
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Resultatet var temmelig dårlig:

Vel... Men lag skispor og få tak i en liten, billig plastversjon av bikkja i bakken, så blir det bra.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 12:53   #367
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den minner meg om et eller annet i Fraglene.

Gammel 15-03-12, 14:30   #368
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men Propella, er du ferdig med den?
Hiv på mer krem slik at den blir helt dekket, lag litt busker langs sidene der og skispor. Så kan det jo stå en haug med seigmenn som publikum nederst der, og selvsagt en seigmann på hoppkanten med ett eller annet som ski på beina.
Har du noen flagg så sleng de på på toppen og kanskje to på hoppkanten?
Det kan bli bra det der!

Gammel 15-03-12, 15:13   #369
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Siden noen la ut fletteloff, drister jeg meg til å legge ut resultatet av da jeg prøvde meg på hjemmelagde roller-burgere for en stund siden (før jeg sluttet å spise kjøtt). Det var ikke mange som spiste dem, for å si det sånn ...

Damn, det der så jo ut som skikkelig drit!

Gammel 15-03-12, 15:39   #370
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Den ble aldri bedre. Alt skled fra hverandre. Så det ble bare pannekake av alt. Men minstepropellen sa: Den smakte i det minste godt og du gjorde ditt beste.

Gammel 15-03-12, 18:10   #371
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hehe så søt hun er

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Den ble aldri bedre. Alt skled fra hverandre. Så det ble bare pannekake av alt. Men minstepropellen sa: Den smakte i det minste godt og du gjorde ditt beste.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 18:12   #372
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Aner ikke egentlig. Det var et bilde fra Minecraft som sjuåringen viste meg. Kopiering er nok ikke min sterkeste side.
Han syntes det var veldig likt den der dingsen som det skal forestille.

Hehe, jeg trodde det var en elg!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 18:13   #373
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Mange fler enn meg som trodde det var en elg, ja.
Kul kake!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 22:03   #374
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Siden noen la ut fletteloff, drister jeg meg til å legge ut resultatet av da jeg prøvde meg på hjemmelagde roller-burgere for en stund siden (før jeg sluttet å spise kjøtt). Det var ikke mange som spiste dem, for å si det sånn ...

Oh holy shit!
Nå spiser jeg ikke rollerburgere til vanlig; siden de jo ser nybasjad ut-men de der er noe av det mest bedritne jeg har sett!

Og det er faktisk en kompliment! Ser helt klart hvorfor folk velger å la kjøtt være kjøtt og hive seg på rosenkålen istedet

Fantastisk tråd; jeg er glad jeg sitter alene på stua; litt betenkt over hva naboene under meg tror-latterbrølene tatt i betraktning

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 22:13   #375
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke helt meningen at de skulle bli seende sånn ut. Angret litt på prosjektet da jeg begynte stekingen. Haha. Men nå er det jo ingen fare for at jeg lager og serverer sånn mat igjen da. Fnis.

Gammel 09-04-12, 22:14   #376
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Herregud, Dixie D! Disse skulle jeg servert svigers på en dårlig dag.:kremt:

Gammel 09-04-12, 22:47   #377
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Weeeee for en utrolig herlig tråd
Her kunne jeg fint bidratt ja, hadde jeg bare tatt bilde av morasene.....

Gammel 15-04-12, 22:38   #378
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Måtte bare finne frem tråden i dag etter mitt forsøk på bestilt bursdagskake til syvåringen.
Han var fornøyd trass i moras manglende konditorevner. Var det noen som trodde jeg var opphengt i grønn?

Sønnen min på 9 sa med en gang "det er en Creeper"

Gammel 16-04-12, 19:02   #379
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Var det ikke noen her inne som skulle ha temaet bæsj i forbindelse med datterens 4-årsdag?

Husker MissS hadde Bæsjebursdag for sønnen sin.

Gammel 28-05-12, 10:52   #380
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Her kommer del 2 av bursdagskaker. sist slo jeg jo til med den "fine" oreo kaken..I år er det muffins...

Snoopy hadde fått sånn cupcake pynte sett hos konditorgudmoren i bursdaggave,så da vi skulle feire turbo og snoopy sin bursdag (hun hadde i påsken da hele familien var borte og han i beg av mai så slo de i hop) skulle jeg og snoopy lage muffins... Her er resultatet

De skulle se sånn her ut :

Alle sier det er så enkelt så lurer p¨hva jeg hadde gjort feil med smørvaniljekremen,Men neste gang tror jeg skal prøve den berømte jappoppskriften som er her inne, eller sånn sjokoladekrem

Emneord
besteste kaketråden, veltet gris

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.