Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-12, 11:21   #13
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Det samme skjedde med min sønns Bergans dress. Fikk først en ny, så skjedde det samme med dress nr 2. Da ville jeg ha pengene tilbake. Det fikk jeg.

Så kjøpte jeg en ReimaTec +, etter en knapp mnd bruk, var det blitt hull ved refleksen på yttersiden av benet. Kun brukt på snø. Fikk ny med det samme.

OG så må jeg bare fortelle om Skogstad. Kjøpte en overtrekksbukse i reserve til min mellomste, september 2010. Han brukte den kanskje to ganger. Så brukte han den litt våren 2011, men kanskje toppen 10 ganger. Skylte den opp og la den vekk da den ble for liten når høsten kom. Tok den frem for to uker siden, tenkte å selge den med jakka som var like lite brukt, men oppdaget da hull etter tapen, mellom bena.
Sendte en mail til Skogstad, for å høre. Hadde kvittering, men buksa var kjøpt for 1,5år siden, så ingen forventinger. Fikk beskjed om å lever buksa i butikk, slik skulle det ikke være. (Butikken likte det ikke da, for de mente den var gammel.) Ny bukse fikk jeg lørdag! Skogstad har to års garanti på plaggenen sine!

Var sikkert smålig å gnåle om det, men skal de klare å lage gode produkter må vi faktisk si i fra dersom de ikke holder mål.

Man skal ikke fine seg i alt, vi har rettigheter vi som handler. Håper du hører fra Isbjørn selv.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.